Gå til innhold

Riktig nummer, feil samtale?! Sær historie


Gjest Slettet+987123489743

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123489743

Ok, dette skjedde nå nettopp og jeg lurer veldig på hva som kan ha skjedd.

 

Jeg skal ringe min far på privat mobil(Telenor Mobil)

og kommer gjennom, men saken er at det svarer en helt annen stemme.

Jeg tenker kanskje at han har lagt igjen mobilen et sted og noen tar den for ham og presenterer meg på vanlig måte.

 

Får beskjeden at "nå har du nok ringt feil" før jeg får sagt særlig mer og det legges på.

Det er skikkelig mye bråk i bakgrunnen, akkurat som om det er en fest eller noe.

 

Faren min ringte meg for 30 min siden og var på vei tilbake fra en begravelse, så regner med at det ikke er særlig fest der.

 

Ringer så tanten min, som sitter på med faren min, og kommer fint igjennom.

 

Der er alt normalt, og stille i bakgrunnen, som når man kjører bil. Snakker med min far og han sier at ingen har ringt og at telefonen ligger rett ved siden av ham. Jeg sier at jeg får prøve å ringe ham igjen for å høre om jeg kommer igjennom nå.

 

Ringer ham fire ganger, og tlisvarende skjer. Noen andre tar telefonen, masse støy i bakgrunnen, og de siste gangene så er telefonen helt slått av.

 

Ringer så på firmamobilen hans, men når ikke igjennom(Telenor Mobil).

 

Ringer så min tante igjen, og får snakke med faren min, som sier at ingen har ringt. Jeg ber ham derfor ringe meg fra hans mobil(er).

 

Han ringer meg, og samtalen går normalt igjennom.

Han gjør dette med begge telefonenene.

 

Jeg ringer ham opp igjen umiddelbart, og får den samme støyen osv.

 

Hva kan ha skjedd her?

 

Det er utvilsomt at jeg har ringt riktig nummer; de første gangene brukte jeg telefonlisten. Etter at det sære skjedde sjekket jeg at ingen har tullet med nummerne, noe som ble stadfestet da han ringte opp igjen.

 

Har dere opplevd noe liknende?

 

NB! Har en Motorola Razr V3 med Talkmore abbonement.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...