elleneg Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Har tenkt å kjøpe meg en ny bærbar pc, og trenger noen råd. Jeg har ikke så veldig god peiling, men vil gjerne ha litt for pengene... Håper noen kan hjelpe meg. Noe av det jeg vil ha på den nye er: *Innebygget trådløst nettverkskort *Grei skjerm, men bare til film, jeg spiller ikke *Min. 60GB *Pentium M eller bedre prossesor *Min. 512MB RAM Har funnet en som kan være aktuell og det er Whitebox CL3000 med Pentium M 1,733 GHz, 60GB til 7233;- og lurer på om dette er et godt kjøp. Jeg skal bruke den til studier, så det hadde vært greit om den var stillegående og hadde littegranne batteritid (men det er ikke så farlig). Ellers blir det nok også en del surfing og film + musikk. Er lyden bra? Har ikke klart å finne ut om den har integrert trådløst nettverkskort og vet ikke noe om batteriet, kan noen hjelpe meg? Her ligger infoen jeg har funnet: http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=28 Med 1,6 GHz Celeron M blir prisen bare 6365,-. Men det er vel verdt å oppgradere til en Pentium M, selv om det koster nesten 1000,-? Endret 24. februar 2006 av elleneg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå