Lafro Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Heizan! Hadde vært kult om noen kunne anbefale noen kabinett som har en lyd-dempende effekt. (Hvis det fins 8) ) Takk til alle som svarer.. --------------------------------------------------------------------------------------- PS: God Vinterferie (Som vi begynner i dag ) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det er vel bare å kjøpe et vanlig kabinett og få tak i noen støydempingsmatter Men så en liten review at Antec P180 på Bit-tech, de sa detr var veldig stille Lenke til kommentar
Bols Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det er vel bare å kjøpe et vanlig kabinett og få tak i noen støydempingsmatter Men så en liten review at Antec P180 på Bit-tech, de sa detr var veldig stille 5662925[/snapback] Eller Nexus Breeze. Litt billigere enn P180. (Dvs...samme pris, men PSU følger med). Veldig fornøyd med mitt. Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Anbefaler IKKE støydempende matter, i hvertfall ikke på pc'er med over gjennomsnittet varmeutvikling. Jeg la inn matter i bunn og på sidedørene i min forrige pc med det resultatet at varmen steg 15-20 grader under load. Tingen er at alt metall i kabinettet også virker varmeledende slik at kles disse med matter mister man denne effekten. Men for all del, kabinettet var dødsstille! Det endte med at alt kræsja under nedlasting spilling og tempen på cpu lå på over 80 grader!! Dermed var det ut med mattene, ut med de 4 80mm jeg hadde nederst i front og inn med 120mm vifter i stedet. I tillegg hadde jeg en 120mm montert på utsiden av kabinettet via en funnel under strømforsyningen bak. Dette er en mye bedre løsning som også sørger for skikkelig gjennomstrømming av luft i kabinettet. Med vennlig hilsen Han Derre Endret 27. februar 2006 av Han Derre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå