bav4484 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei et lite problem: Jeg har installert en maskin med xp pro, som står på lærerrommet på en barneskole. Denne maskinen brukes av mange ulike brukere. Administrator kontoen er satt med brukernavn: "skole" og passordet er ingenting (enter). Er det en måte jeg kan unngå dette slik at maskinen starter uten pålogging? Har prøvd å fjerne alle brukere i kontrollpanelet (brukerkontoer), men dette ser ikke ut til å fungere. Forslag? IT-ansvarlig Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Tror det funker med Kontrollpanel - Brukerkontoer - *trykk på konto* - fjern passordet.. Btw, nå fant jeg en skrivefeil i WinXP, på "Endre Passord". På "utfør-knappen" står det Eendre Passord Lenke til kommentar
berxter Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 TweakUI er alles venn. Den finner du lett ved søk. Bernt K Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) kjør -> control userpasswords2 -> fjern hake for brukere må angi et brukernavn og passord for å bruke denne maskinen du må gjøre dette fra administratoren Endret 24. februar 2006 av lordlappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå