hitokiri Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hater du slips? Har du iPod? Kombinér disse to, så blir dagen din lysere. Læs mer Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 og legge ut nærmere 600 blanke kroner (£49). Skulle nesten tro slipsen var laget av skinn jo. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Går ikke folk lei av iPod snart? Slengbukser var store på 70-tallet, levis hadde noen store år på 80-tallet, Dr. martens sko hadde noen store år på 90-tallet, og iPod er inne i noen gode år nå. Når går iPod over fra å være noe for de trendy til å være noe for etterdilterene? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hvis man skal ha på seg finklær, hvem faen går rundt og hører på musikk da? Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvis man skal ha på seg finklær, hvem faen går rundt og hører på musikk da? 5658693[/snapback] hehe, det finnes mennesker som bruker slips mer enn til jul og 17.mai. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Går ikke folk lei av iPod snart? Slengbukser var store på 70-tallet, levis hadde noen store år på 80-tallet, Dr. martens sko hadde noen store år på 90-tallet, og iPod er inne i noen gode år nå. Når går iPod over fra å være noe for de trendy til å være noe for etterdilterene? 5658671[/snapback] Eg er ikkje lei iPod som mp3-spelar, er framleis veldig nøgd med min 3G-versjon. Like fullt er eg drittlei all reklameringen og tulleproduktene Apple spyr ut på markedet, ingen annan mp3-spelar har like mykje ekstrautstyr. Eller skal eg sei, unødvendig ekstrautstyr? At tida då du var kulast i gjengen om du hadde iPod er nok over, men om dette fortsetter kan du risikere å bli hengt ut på grunn av ditt valg av mp3-spelar. Det er trist at ei så stor bedrift som Apple brukar ressursar på alle desse iPod-produktene. Ikkje at dette var den dårligaste idèen, det finnes sikkert mange som går i slips dag ut og dag inn som kunne tenkt seg musikk bak slipset Endret 27. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg