Rockna Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 noen som har et bilde av den samiske STallo? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 260202: Det der er en runebomme. Stállu er et samiskt troll. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Haha Kan ikke si jeg er så oppdatert i samisk kultur, men det var da eg godt forsøk Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Generell oppskrift: 1: Gå til Google og søk på "Stállu" og klikk på knappen 2: Når søkesiden kommer opp, klikk på "Images" eller "Bilde" (alt etter hvilken Google du bruker) 3: Velg og vrak Denne ser interesant ut: Lenke til kommentar
Matias Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 LOL, vil ikke si det der lignet på stallu :!: Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Mja, jeg syntes den virket litt for søt (i mangel av et bedre ord) enn jeg skulle tro et dumt, stygt og farlig troll skulle være... Ellers ser jeg adskillig flere bilder på nettet, noe er riktig stygge også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå