Delvis Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Finner ikke ut hvor eller hvordan aktivere "gå til" knappen i opera (hvis man har skrevet inn en adresse og skal dit) Eller er der ikke..? Kan jo trykke enter, men det blir vel tungvint.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Mener du når du limer inn en link? Bare å lime den inn er CTRL-V. Lime inn OG "trykke Enter" automatisk er CTRL-D. Bare høyreklikk og velg det siste hvis du KUN skal bruke musa Beklager at jeg ikke svarte direkte på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Ja der kan du høyreklikke hvis man limer inn, bruker helst musa ja Men hvis du skriver inn manueltogså, det kunne da vært en liten "gå til" knapp synes jeg Lenke til kommentar
toretors Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er også en enter-knapp ved numpad, pleier å dunke borti den med tommelfingeren når jeg skal åpne sider. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Fant den. Høyreklikk på panelet/knappelinjen der du vil ha den. Klikk "Tilpass". Klikk på fanen "Knapper". Klikk på kategori "Nettleservisning". Der er knappen "Gå til". Ta tak og dra den opp på linja der du vil ha den. Voilà. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Fant den. Høyreklikk på panelet/knappelinjen der du vil ha den. Klikk "Tilpass". Klikk på fanen "Knapper". Klikk på kategori "Nettleservisning". Der er knappen "Gå til". Ta tak og dra den opp på linja der du vil ha den. Voilà. 5658023[/snapback] Jøss ja der var den så den der tidligere, men tenkte ikke på at den skulle dras dit, så jeg skjønte egentlig ingenting, mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå