Schnickaschnicka Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei. Får hele tiden opp popups som sier "for your instant access please click yes". Samma hva jeg trykker komme det opp feilmelding om at en internet explorer side ikke klarer å lese fordi den er kryptert eller et eller annet sånt. Hva kan jeg gjøre for å få vekk de popupsene. Jeg bruker ikke internet men firefox så jeg bryr meg ikke om de. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Mange popups og Firefox kan tyde på spyware. http://www.lavasoft.com/ / personal edition, og scan for spyware. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 partypoker.com dukker opp hele tiden. Kan jeg på noen måte blokkere denne siden? og hvordan isåfall? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Da har du en verre en... Gå til Programvare ->sikkerhet og følg rådene i stickyen; dersom stadige problemer starter du en ny tråd der. Bernt K Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) *EDIT* Slettet denne posten.. og opprettet ny.. Kan stenge denne tråden for min del.. Endret 29. august 2006 av Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå