DezTruckTor Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg leter etter en god og billige CPU-kjøler/vifte, som kjøler godt, ikke bråker for mye, og ikke koster så mange hundre kroner, til socket 939. Jeg leter også etter 2 billige kabinettvifter, som heller ikke bråker for mye. Jeg oppdaget nemlig at PC-en hadde en tendens til å gå seg litt varm, og tenkte at kanskje ikke CPU-viften som fulgte med greide å kjøle nok. Edit: Lette litt rundt, og kom over denne: Arctic Cooling Freezer 64 Pro Kan den anbefales? Endret 24. februar 2006 av DezTruckTor Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 jeg har denne komplett.no og min amd athlon 4000+ cpu ligger på 30 c til vanlig og på 40-45 når jeg spiller spillene cs:s bf2++.. så jeg anbefaler den veldig, og jeg har satt hastigheten ned til 900rpm og den ligger på den tempraturen enda.! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Eller så har du Denne da.. Grei kjøler, tor ikke de helt billig kjølerene er noe å satse på.. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Begge anbefalte er gode kjølere, men de er svære, sjekk Zalman sine hjemmesider for å sjekke ut hvilke hovedkort de passer / ikke passer til. Går nemlig ikke på alle kort. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 JA HEHE det glemte jeg å si:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå