mhagen3 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei! Jeg har et problem med jobb-pc'en min. Dette er en pc jeg har plukket sammen med deler jeg hadde til overs. Husker ikke helt hva jeg puttet i den. Problemet er: Pc'en starter ikke med mindre den har blitt slått av med strømbrudd. Det kommer ikke "pipet" man vanligvis hører ca når minnet sjekkes. Skjermen er svart. Jeg løser dette med å starte maskinen, dra ut kontakten, putte den i igjen, starte den på nytt. Noen som vet hva som kan være galt? Mistenker strømforsyningen, men har egentlig ikke peiling... Lenke til kommentar
persistent Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kan muligens være flere ting. Har hatt samme problem selv med 2 pc´er hjemme, den ene ble ok da jeg skiftet strømforsyning. Den andre hjalp det ikke, den kom seg først da jeg skiftet hovedkort. Men ville prøvd å bytte strømforsyning først. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hva hvis du trykker reset-knappen cirka 5 sekunder etter at du slo på PCen? Dette må jeg gjøre hver gang PCen startes opp Det er en grunn til at 24/7 finnes Lenke til kommentar
mhagen3 Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Skal prøve reset, trikset. Jeg merker kjapt når den har tenkt å boote, da kommer nemlig et biiiip, før ting viser på skjermen. Mener jeg har lest et sted at dette biipet har med at skjermkortet kommer i gang igjen. Ingen krise dette problemet, men greit å få fixet det om mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå