2rZ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei, Holder på å lage en hjemmeside i html. Jeg har bygget opp siden med js-filer. Menyen er også bygget om av en js-fil. Det jeg ønsker er en dynamisk meny, hvor når man holder musen over et av hovedmeny-temaene skal det komme opp en boks med undermeny-temaer. Eks, i menyen helt øverst står det "Produkter". Når man da holder musen over "Produkter" vil jeg det skal komme opp en liten boks under med nye hypelinker til "Produkt1", "Produkt2", "Produkt3", osv. Utfordringen ligger i hva jeg skal skrive i js-filen som styrer denne menyen (menu.js). Takker på forhånd for all hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Dette spørsmålet hører vel hjemme i "Forum > Programmering > Web-design, HTML og CSS" der alt anngående webprogrammering (untatt PHP og ASP ++) går i... Ber derfor at den blir flyttet. Sondre Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Dette spørsmålet hører vel hjemme i "Forum > Programmering > Web-design, HTML og CSS" der alt anngående webprogrammering (untatt PHP og ASP ++) går i... Ber derfor at den blir flyttet. Sondre 5657744[/snapback] Og så var det gjort. Gjør deg bedre kjent med de ulike kategoriene før du poster neste gang. Tråden har heller ikke det beste emnefeltet. Gjør gjerne en endring på det som beskriver innholdet i tråden bedre. Se nettiketten for mer informasjon. ##Flyttet## Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Du kan jo bruke css istedet for javascript. Les litt i denne tråden: "dropdown / mouseover menu" eller gå direkte til scriptet her Endret 24. februar 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå