exs Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) forhåndsbestilte oblivion fra komplett forrige mnd og fikk beskjed om at det kom i posten den (litt usikker på om jeg husker riktig dato) 30/3... og spm mitt er rett og slett om komplett.no er en nettbutikk som pleier og levere det de lover?? hadde hvert så kjipt hvis det ikke dukka opp den leveringsdatoen jeg fikk oppgitt (har ikke så store erfaringer med og handle på nettet ) Endret 24. februar 2006 av exs Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 forhåndsbestilte oblivion fra komplett forrige mnd og fikk beskjed om at det kom i posten den (litt usikker på om jeg husker riktig dato) 30/3... og spm mitt er rett og slett om komplett.no er en nettbutikk som pleier og levere det de lover??hadde hvert så kjipt hvis det ikke dukka opp den leveringsdatoen jeg fikk oppgitt (har ikke så store erfaringer med og handle på nettet ) 5657491[/snapback] Jeg har handlet Plasma Tv,Playstation2,Høytalere,Pc utstyr,Mobiler ++++ på komplett.no. Har alltid fått ting innen den tiden de lovte meg, som regel maks 3 dager etter bestilling. Så lenge de har det på lager da Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg har gode erfaringer med komplett.no. Vil tro de er av de mest seriøse nettbutikkene i Norge. Lenke til kommentar
exs Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 veldi godt og høre.... gleder meg no j**** til jeg får oblivion i posten Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Vel, de kan uansett ikke levere spillet før det er lansert, og ingen vet helt sikkert hvilken dato det kommer. Men at de sender det så du har det på release er nok sannsynlig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Forhåndsbestillinger hos nettbutikker er kun et triks for å få deg som kunde, enkelt og greit. Et godt triks er det. De kan slenge ut lanseringsdatoer og lagerdatoer om hverandre. De har ikke lov så sende ut før lanseringsdato, så derfor kjøpte jeg DOA4 på EBGames før lansering. Forhåndsbestille gjør jeg derfor aldri. Oblivion tror jeg du uten problemer får tak i på Elkjøp, Lefdal EBGames osv... på lanseringsdato uten problemer. Billigere er det også. Når det gjelder vanslig bestillinger har Komplett alltid holdt det de har lovet meg. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Forhåndsbestillinger hos nettbutikker er kun et triks for å få deg som kunde, enkelt og greit. Et godt triks er det. De kan slenge ut lanseringsdatoer og lagerdatoer om hverandre. De har ikke lov så sende ut før lanseringsdato, så derfor kjøpte jeg DOA4 på EBGames før lansering. Forhåndsbestille gjør jeg derfor aldri. Oblivion tror jeg du uten problemer får tak i på Elkjøp, Lefdal EBGames osv... på lanseringsdato uten problemer. Billigere er det også. Når det gjelder vanslig bestillinger har Komplett alltid holdt det de har lovet meg. 5657822[/snapback] Skjønner heller ikke greia med å forhåndsbestille spill, om man ikke bor langt utpå landet da. Hver gang en stor tittel lanseres er forumet fullt av tråder med folk som banner og kjefter på webshopen de har bestillt fra fordi de ikke har fått spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Alle som har forhåndsbestilt fra nettet et par ganger vet at man ofte kan få spillet både en eller to dager før spillet er å finne i butikkhyller. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg forhåndsbestiller for da vet jeg at jeg får spillet straks det er tilgjengelig, og trenger ikke å løpe mellom butikker hver dag bare for å få et spill tidligst mulig. Lenke til kommentar
exs Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Alle som har forhåndsbestilt fra nettet et par ganger vet at man ofte kan få spillet både en eller to dager før spillet er å finne i butikkhyller. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg forhåndsbestiller for da vet jeg at jeg får spillet straks det er tilgjengelig, og trenger ikke å løpe mellom butikker hver dag bare for å få et spill tidligst mulig. 5657877[/snapback] ja det var det jeg også tenkte Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 eg fikk bf2 spelet mitt 1 eller 2 dager før spelet var langsert. huska ikkje kva webshop det var... synd pc'n var nede for telling på det tidspunktet Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Alle som har forhåndsbestilt fra nettet et par ganger vet at man ofte kan få spillet både en eller to dager før spillet er å finne i butikkhyller. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg forhåndsbestiller for da vet jeg at jeg får spillet straks det er tilgjengelig, og trenger ikke å løpe mellom butikker hver dag bare for å få et spill tidligst mulig. 5657877[/snapback] ja det var det jeg også tenkte 5657886[/snapback] Jeg fikk mail fra komplett der de skrev at de ikke hadde lov til sende ut spillet før på lanseringsdato. Jeg sjekket siden jeg også ville ha det før. Kanskje dette er en ny policy de har fått fra utgivere. Hva vet jeg. Min erfaring er at de av oss som er her inne er ytterst få i den store sammenheng. Sjansen for at en tittel blir utsolgt på lanseringsdato er forsvinnende liten. De fleste gamere står ikke i kø eller møter opp tidlig for å sikre seg et spill først, det er bare noe vi tror. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Min erfaring er at butikkene sender ut spill / filmer / musikk etc en til to dager før lanseringsdato, slik at man har det i postkassa senest lanseringsdato. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Butikker pleier å få inn spille 1-2 dager før lanseringsdatoen og de har det bak disken hele tiden til dagen er der. Men du kan alltids spørre om du kan få kjøpe det dagen før eller noe:)...Gjorde dette med final Fantasy X, Metal Gear 3 og GTA: San Andreas. 2 ganger på Spaceworld og 1 gang på Elkjøp. Da får du spillet 1-2 dager før og slipper å stresse på utgivelsesdagen. Men som sagt tidligere her, så er det ikke vanskelig å dra i butikken å kjøpe spillet med tanke på om det er utsolgt eller ikke. De fleste butikker har nok spill og det er som sagt billigere enn å kjøpe det fra en nettbutikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg fikk mail fra komplett der de skrev at de ikke hadde lov til sende ut spillet før på lanseringsdato. Jeg sjekket siden jeg også ville ha det før. Kanskje dette er en ny policy de har fått fra utgivere. Hva vet jeg. Min erfaring er at de av oss som er her inne er ytterst få i den store sammenheng. Sjansen for at en tittel blir utsolgt på lanseringsdato er forsvinnende liten. De fleste gamere står ikke i kø eller møter opp tidlig for å sikre seg et spill først, det er bare noe vi tror. 5657989[/snapback] Hva komplett har sagt får være deres sak, jeg vet nå at de gangene jeg forhåndsbestiller får jeg spillet en eller to dager før det er å finne i butikkhyller, senst på release, alt jeg er interessert i er å få spillet jeg venter på tidligst mulig. Dog har jeg aldri brukt komplett... Det er jo ikke for at jeg går rundt og er redd for at spillet jeg vil skal bli utsolgt fra alle butikkhyller som er grunnen til at jeg forhåndsbestiller. Har aldri opplevd at et spill er blitt utsolgt på release (WoW kanskje..?) i det hele tatt. Og siden jeg bor midt i Bergen sentrum har jeg 3-4 spillsjapper kun minutter unna. Det er rett og slett bare mer avslappende å vite at spillet havner i min postkasse når det er klart, pluss at man lett sparer en hundrings på nettet. Endret 24. februar 2006 av qoutor Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Joda, skjønner hva du mener. Men det har jeg prøvd før og noen ganger går det bra, andre ganger ikke. Det jeg har kommet fram til da er at jeg ikke forhåndsbestiller titler jeg gjerne vil ha senest på lanseringsdato fordi noen ganger skjer det at de ikke kan levere, eller at noe blir feil i posten osv.....og da har jeg sittet der. Det har endt med at jeg slukøret oppsøker nærmeste spillsjappe og handler det der. Deretter må jeg ta det bryet det er å returnere det forhåndsbestilte spillet som kommer i posten en dag eller to etter lansering. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 de sendte ihvertfall ut xbox 360 før utgivelsesdatoen. Jeg fikk den i posten 2. desember Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå