mcgroven Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Drap er min hobby nummer én. Jeg myrder med skrekkblandet fryd, i angst og mens jeg er knakende likegyldig. Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 woot massemorder, ringer politet, dette kommer til å bli århundrets rettsak, du har innrømmet forann tusner av mennseker at du er den værste morderen siden stalin, mao og hitler..... må ærlig inrømme at det er noe liv på min samvitighet også. husker SOF1 der man kan stille ai på respawn, og da kan man derpe noe som 1000 menneseker bare på første kart. eller drepe alle i hitman og legge dem i basenget.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Artig lite blogg-innlegg. =) Selv har jeg prøvd ut de mest groteske måter for mord opp gjennom tidene. For eksempel da Half-Life 2 nettop hadde kommet ut, ble det litt leking med fysikk motoren. Alltid like gøy å skyte råtne zombier i skrittet og så kaste sagblad mot hodene deres. Endret 24. februar 2006 av Goz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Joda, har blitt ein del drap på mitt rulleblad gjennom åra. Liten og fin blogg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er godt å vite at det er flere av oss der ute... Det er jo få ting som er så godt som å være på et oppdrag i gta:sa og plutselig høre en liten stemme som sier at man må minske mennsketallet med noen prosent. Og heldigvis så kommer den stemmen bare med mus og tastatur i mellom hendene.... Lenke til kommentar
Tornado Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Endelig noen som står fram! Det er sikkert flere tusen blodtørstige gamere der ute som vil si seg enige i dette! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 morder, massemorder, drapsmann...jeg liker ikke bruke så negativt ladede ord, revolusjonær, frihets kjemper eller folkehelt bruker jeg. Jeg er ikke den slemme i spillverdnen... For å quote en som ikke var så forskjellig fra meg(når jeg spiller): "Crazy with fury I will stain my rifle red while slaughtering any enemy that falls in my hands! My nostrils dilate while savoring the acrid odor of gunpowder and blood. With the deaths of my enemies I prepare my being for the sacred fight and join the triumphant proletariat with a bestial howl!" Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 "Crazy with fury I will stain my rifle red while slaughtering any enemy that falls in my hands! My nostrils dilate while savoring the acrid odor of gunpowder and blood. With the deaths of my enemies I prepare my being for the sacred fight and join the triumphant proletariat with a bestial howl!" 5658124[/snapback] Høres ut som Father Grigori i Half-Life 2. :!: Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Genialt innlegg. og soldater med froskegener i Battlefield-serien. Genialt skrevet! :--D Og ja, jeg har en del drap på samvittigheten jeg også. Ikke har jeg fått slukket tørsten etter blod heller. :| Endret 24. februar 2006 av Djevlen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 syns faktisk spill har blitt "snillere" eller mindre gory en de var før, tenk dere doom eller dukenukem 3d i moderne grafikk, vill få spill som, SOF, fear HL2 til å se ut som barne tv. da duke sier I'll reap of you're head and shit down you're neck og at han faktsik gjør det. eller da man dreper de kjøttbollene i doom og alt av gør bare faller ut av dem, nesten så du kan lukte det. mye værre enn en liten tarm fra SOF. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 "En familie på fire på vei til hytta......" Den var et tankekors. Har ikke tenkt på det når jeg blåste akkurat den bilen av veien med bazooka i GTA. Ei heller tenkte jeg på at han jeg halshogde med spade i Postal 2 kanskje hadde 4 sultne barn hjemme. At jeg etter å ha spilt fotball med hodet hans før jeg pisset på det gjør i sin tur at den tanken kanskje gjør seg best fraværende. Det faktum at jeg spaserte inn i nabohuset og satte fyr på mannen i stolen,....at jeg deretter løp etter den hysteriske kona for å slå henne ihjel....og avsluttet det hele med å.....ja pisse på dem......det faktum....ja...hva gjør det faktum egentlig? Gøy var det hvertfall. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Eg har nok fått nokre liv på samvittigheten opp gjennom åra ja. Men så har eg no og redda verda så mange gongar at eg trur eg er tilgitt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg har sjelden med meg balltre når jeg skal ut. Så du har med deg balltre av og til altså Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Hvor mange liv jeg har på samvittigheten er det umulig å svare på. Med spel som BF2 er det delvis mogeleg å halde tellinga. Drapsstatistikk ftw! Edit: Kill damage assist = legemsbeskadigelse med døden til følge? Endret 24. februar 2006 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Artig innlegg! Tenker på dette selv, men jeg holder da virkelig "drapene mine" i den virtuelle verden! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Pfft, virkelighet/fantasi. Det er jo bare stress å holde dem adskilt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg vil ikke gjette hvor mange jeg har drept i spill. ^^, Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Oh yeah, drap er min hverdag! Nå skal jeg drepe noen terrorister/Counter-Terrorister sammen med en venn! Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Bra skrevet, Groven. Tror jeg har drept jævlig mye folk jeg og egentlig, når jeg ser over ting du ramser opp i bloggen din. Ligner skremmende på min egen "drapsliste". Tihi. Endret 26. februar 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 kjempebra og morsom blogg det der ja. har vel blitt noen tusen kills på meg også. har jo spillt det meste av kjente voldspill opp igjennom åra, og spill som GTA trekker ikke gjennomsnittet ned akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg