abene Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Altfor populært hjemmesideprogram Google nye hjemmesideprogram, Google Page Creator, får så overveldende respons at søkegigangten så seg nødt til begrense utdeling av nye hjemmesideplasser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg likte ikke Google Pages så veldig godt, en ting var nå at det ikke virket helt i Opera. En annen ting var at det ikke var så avansert! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg likte ikke Google Pages så veldig godt, en ting var nå at det ikke virket helt i Opera. En annen ting var at det ikke var så avansert! 5657758[/snapback] er vel det som er poenget .... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Angående at det var for populært... Det er en kjent fremgangsmåte for Google å annonsere en BETA åpen for alle, slik at de får mye presse om den, og så begrense påmelding til når de er oppe i den massen de vil. Og så eskalere sakte men sikkert opp, helt til de slipper det fritt. Den er brukt på bl.a. Gmail, Google earth m.fl. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kommer dette til å bli kombinert med Blogger? Ikke at jeg tror noen her vet det, men... Jeg er fremdeles MSN-stakkar, har ikke konvertert til å bli Google-fanatiker ennå. Den viktigste grunnen er vel at jeg allerede har en betalt epostadresse fra Runbox som jeg kan bruke på MSNM. Da blir det liksom bare rot med en ny Gmail-adresse. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Var fullt mulig a reg. seg nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Var fullt mulig a reg. seg nå 5672828[/snapback] Jeg fikk den meldingen, men etter 15 minutter så virket det igjen. Det virker som Google satser mye for øyeblikket! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Fikk ikke logga inn før 2 timer senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå