DementedAlbino Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er der noen kort her i Norge sm har støtte for programguide? Ser at NVTV gjør det, men så får jo programvaren til dette kortet stryk. Takke for alle innspill. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Ingen som har erfaring om der er et kort som støtter programguide? Vil jo gjøre hele prosessen med opptak osv mye enklere. Hva med dere som har nvtv, er det kommer brukbar programvare til dette kortet? Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ingen som har erfaring om der er et kort som støtter programguide? Vil jo gjøre hele prosessen med opptak osv mye enklere. Hva med dere som har nvtv, er det kommer brukbar programvare til dette kortet? 5664212[/snapback] Jeg har ikke funnet brukbar programvare til kortet mitt ennå... Dvs. akkurat programguidedelen fungerer sånn middels. Har brukt ganske mye tid på å lete etter noe brukbart, siden den medfølgende ForceWare pakken kræsjer ganske ofte + den er vanvittig treg. Ikke virker alt som stod opplyst i produktspesifikasjonen heller.. F.eks. går det ikke an å streame direkte fra ForceWare til en annen PC med ForceWare. Hvis ikke noen andre har tips til fungerende programmer/drivere, så får jeg kanskje bare levere det tilbake til butikken, da jeg ble lovet pr. telefon at programvaren snart ble oppdatert. Det er over et år siden... Så da er det vel lov å miste tålmodigheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå