Inaktiv bruker Blåbær Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har SP1 endelig kommet eller? Står ingenting på Microsoft sine sider enda men. Med modem er jeg vel ferdig med å laste ned på mandag :sad: Det er link på http://www.lokk.net Wooohaaa Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Eller dere kan bruke denne lenken, sånn at dere SLIPPER å gå inn på lokk.net, som er et helt idiotisk opplegg med en egen nettleser, hvor det IKKE går an å kopiere lenker og bruke høyremuseknapp osv. http://download.microsoft.com/download/whi...psp1_no_x86.exe Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Blåbær Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Det er vel jeg som er idioten da som linket dit, og ikke kopierte den hit. :wink: Det er vel kanskje grunnen for at høyreklikk er disablet på noen sider, for at innholdet ikke er ment for å kopieres til andre steder Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hvis man vil hindre folk i å kopiere sideinnhold, er ikke Internett det rette stedet å publisere tekst. Innrøm at du postet denne "nyheten" om xpsp1 på norsk, med lenke kun til "siden" din/deres, for å få besøkere. Rart du ikke prøvde å sette opp sånn at besøkende måtte trykke på banneret også, før de i det hele tatt fikk sjansen til å trykke på de sindig sammensatte (klipp/lim) kodesnuttene siden din/deres jo består av. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ja.. så denne posten igår.. og jeg kan bekrefte at det er windows sp 1 det er.. har prøvd å installere det også.. uten hindringer på corporate win xp.... :smile: Så bare sett igang å last ned. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hva er corporate win xp? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Blåbær Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Jeg postet linken fordi jeg ikke hadde sett den noen andre steder. Men neste gang jeg finner noe nytt skal jeg passe meg for å ikke legge det ut her. Huff at det går an å være så negativ. Kult at det virkelig var SP1 da :smile: Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Det er forskjell på sunn kritisisme og det å være negativ. Jeg skinner som en sol jeg :smile: Corporate edition er versjoner av Microsofts operativsystemer som er ment for bedrifter. Forskjellen på corp. og vanlig pro i dette tilfellet, er at corp. ikke trenger å aktiveres gjennom telefon eller Internett... Microsoft oppdaget at det ville være dumt å inkludere en så tungvint installeringsprosess for systemadministratorer verden over, siden disse da nok ville motsette seg å oppgradere grunnet alt ekstraarbeidet (tenk deg å ringe opp Microsoft og sitte i den "#¤!"¤ telefonkøen når man skal oppgradrere maskinparken på en stor bedrift / eller f.eks. et universitet). Det er også denne corp. ed. som lekket ut ca. en måned før Win XP ble sluppet, og som ble distribuert i diverse miljøer på Internett. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Blåbær Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Okei. Glemt og forgotten :smile: Da er det bare å vente på SP2 Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 *kose SP1*, den var virkelig det jeg hadde håpet på, kan uninstallere msn, windows media player og tilogmed explorer Endelig får vi valgmuligheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå