JKJK Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 For lenge siden kan jeg huske at jeg fant bilder fra lageret til komplett.no. Noen som husker hvor disse lå? Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du finner dem her. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Der var de ja! Tusen takk Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 mmmmmmmmmmmmmm, beer....... *sikle* Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er svære greier gitt Hvilket merke er de vareheisene deres? Det er vel ikke "Megamat Megalift FSE" ? Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hvilket merke er de vareheisene deres? Det vet jeg faktisk ikke Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er svære greier gitt Hvilket merke er de vareheisene deres? Det er vel ikke "Megamat Megalift FSE" ? 5657812[/snapback] Se der ja, første mannen jeg har sett med vareheis fetish Skulle likt å tatt en tur innom der med bilen jeg har på jobben så hadde jeg fått med meg litt også... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hadde vært morsomt om Komplett kunne ha "åpen dag på lageret" en gang. Servere boller og brus...så kunne vi rusle rundt å på alle godsakene... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hadde vært morsomt om Komplett kunne ha "åpen dag på lageret" en gang. Servere boller og brus...så kunne vi rusle rundt å på alle godsakene... 5658024[/snapback] Ja... Lenke til kommentar
entonic Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Kan jeg flytte inn?? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Står det ikke navnet på vareheisene på toppen eller noe slikt av dem da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Så ut som en koselig arbeidsplass det der ja Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) "Hei, vil du være med meg hjem og se på vareheissamlingen min?" Den er faktisk dårligere enn å spørre om hun vil se på porselenssamlingen, for så å avsløre at den består av 150 unike eksemplarer fra toalett-avdelingen på porsgrunns. Endret 24. februar 2006 av JKJK Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Vareheiser er faktisk ganske så interessant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Deilig med litt "inside-information". Litt flere bilder hadde gjort seg. Sånn vareheis vil jeg ha på rommet når jeg blir stor... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Tror et TV-program hadde reportasje fra lageret til Komplett for noen måneder siden. Gikk desverre glipp av programmet selv, men en kompis fortalte om det. Jeg tror reportasjen var i forbindelse med et selskap som leverte en løsning som gikk på stemmebaserte plukklister (folkene som løper rundt og plukker varer fikk beskjed "på øret" om hva de skal hente hvor, istedenfor fysiske plukklister))...men er ikke helt sikker. Edit: etter å ha tenkt meg om, tror jeg kanskje at jeg blander sammen to ting her: en sak i Teknisk Ukeblad og TV-programmet. Men jeg mener fremdeles at det var et TV-team på lageret hos Komplett... Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Og som kanskje husker hva programmet het? Eller ennå bedre: noen som HAR programmet? Endret 1. mars 2006 av tomahg Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 joda, var ett innslag i Norge i dag angeående data bedrifter i sandefjord, Netshop og Komplett blant annet, og da intervjuet dem sjefen på komplett mener jeg å huske. Samtidi som man fikk bilder i fra lageret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå