CrackaBoi Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg har spilt BF-demoen i uker uten problemer, men når jeg spiller fullversjonen blir jeg kastet ut fra alle servere jeg prøver på. Det kommer bare "disconnected from server". noen som har peiling? takk Lenke til kommentar
AndersE Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du er da heldig som har fått fullversjonen synes da jeg. Har bestillt min over nettet og venter spent... Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har du innstalert patchen? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Bruker du en ikke-offisiell .exe? Ikke last ned en "no-cd" fil eller noe slik. Da kan du ikke spille MP. Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Takk for hjelpen, men jeg fant ut av det. Det var noen innstillinger i firewallen min som måtte endres. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hvilke instillinger da? Sliter med det samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå