gpr05 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hver gang etter jeg har formatert har jeg 137gb harddisk, det er bare å instalere sp2,men nå har jeg vært på lan og har masse i D: og F: disken jeg ikke vil miste. Hva må jeg jeg gjøre for å bare formatere C: og ikke resten? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 bare velg å formatere C disken det, ikkje verre. Har du vanlig rein XP instalasjons CD, skal det gå som en drøm. Men om du har ferdig PC som dell, Packard bell, IMM, compaq så er eg ikkje sikker. Lenke til kommentar
gpr05 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 ja men når jeg bare formaterer C: og etter jeg har instalert sp2 må jeg formatere de andre diskene har bygd skjøl Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 du får beskjed om at du må formatere diskene før du kan ta dei i bruk? Lenke til kommentar
gpr05 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 tja jeg lager nye på datamaskinbehandling > diskbehandling og lager ny Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 ikke formater før uti installasjonen av windows, da skulle det gå helt fin å bare slette og gjennopprette stasjon c:, og ikke hele disken Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er en sticky om dette emnet. Manglende harddiskplass og diskrelatert ting i Win Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Problemet ditt er at du har en gammel XP CD uten SP. Å bruke en slik til å reinstallere med er å be om trøbbel når du har disker større enn 120 GB. Lag deg en ny XP CD med SP2 inkludert. http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=223562 Lenke til kommentar
gpr05 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 hårek har rett, skal gjøre det du sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå