The Terminator Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Noen steder står det "all" amd and pentium, andre steder er ikke socket A nevnt.. noen som vet dette med sikkerhet...? Endret 24. februar 2006 av The Terminator Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Tror den støtter så å si alt av sokler så at den ikke støtter Soc. A hadde vært rart... 2 sek så skal jeg sjekke!' Edit: Hmm, nei det ser faktisk ikke ut til at den gjør det Endret 24. februar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Så den passer altså ikke socket A..? helvete. Hva med Thermalright XP-120...? Samme greiene? Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Beklader bumpinga, men jeg er svært lysten på å få inn en av disse: Thermalright SI-120 Thermalright XP-120 Scythe Ninja Noen som vet om det er mulig, orginalt eller med mer eller mindre modding...? Socket A altså (NF7-S hk) Lenke til kommentar
BoOt3r Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 eneste termalrigt kjøleren som du får på det hk er en SI97A elle SI97... hadde en slik selv.. de ruuuler... hadde samme hk som deg før.. med en SI97 må du montere kjøleren "andre veien" av det papirene sier, da heatpipesene dulter borti noen dingsebomser på hk hvis ikke.. du kan jo også vurdere den nye thermaltake kjøleren, den er jo en råtass big typhoon de sier selv den passer på socket a så da tar jeg ordet dems på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå