NicE Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 jeg har nettop kjøpt meg nytt Asus V8440 GeForce4 Ti4400 128MB DDR d er strøm på maskinen men når jeg trykker på knappen skjer det ingenting.. hvodekort: Asus P4B533-E/L/1394 Hovedkort S478 LAN jeg er taknemmelig visst noen vil hjelpe meg :smile: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Vet ikke om det er snakk om samme problem, men jeg kjøpte et ASUS GF4 Ti4400 og fikk også problemer med at maskinen ikke ville starte. Trykte på start knappen, men helt stille. Hørte at viftene så vidt startet, men så ble det helt stille. Jeg måtte slå av strømforsyningen, og la den stå av en stund. Når jeg da slo på, startet maskinen. Dette problemet var vedvarende. 3 av fem ganger ville maskinen ikke starte. Når jeg byttet til et annet kort, virket alt. Har et ASUS P4T-E hovedkort. Sendte grafikkortet tilbake og et nytt er på vei med posten. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 fungerer maskinen med ande grafikkort? kan du komme med litt mer info om pc'n? Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Prøv å slå av strømforsyningen på kapinetet (e. ta ut strømledningen) å slå av skjermen helt av ikke sånn at den står i standby. så slår du på pcen først så skjermen Lenke til kommentar
NicE Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 jeg prøvde meg litt frem tok kortet ut og in strammet litt skurert osv til slutt gikk det bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå