Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Argh! Klarer ikke åpne porter i Asus WL-500g

Anbefalte innlegg

:mad: Nå har jeg prøvd en rekke løsninger. Jeg får ikke åpnet porter i min trådløse router asus WL-500G deluxe V.

Jeg kjøpte meg nytt USB trådløst nettverkskort i dag, og nå kommer jeg ikke inn på portene lenger. Jeg var nødt til å bytte nettverkskort pga konstante harde krasj.

Jeg har brukt virtual server, og det fungerte før. Nå bare vil ikke portene åpne seg.

Jeg fatter det ikke! Kan noen hjelpe meg?

Kan nevne at en annen i det kollektivet jeg bor i også har samme problem....

Plzzzz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange som har problemer med dette på den "gamle" wl500g, og som oftesk skyldes det at man glemmer å trykke "add" etter at man har lagt inn dataene for ny vs. Om man trykker direkte på apply og save&restart vil ikke dataene bli lagret, og porten vil naturligvis ikke være forwardet.

Mulig oppsettet er noenlunde likt på din utgave.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Mange som har problemer med dette på den "gamle" wl500g, og som oftesk skyldes det at man glemmer å trykke "add" etter at man har lagt inn dataene for ny vs. Om man trykker direkte på apply og save&restart vil ikke dataene bli lagret, og porten vil naturligvis ikke være forwardet.

Mulig oppsettet er noenlunde likt på din utgave.

5657185[/snapback]

Dessverre så er min router splitter ny. Og jeg husker å adde riktig. Kan utdype litt mer: Jeg byttet nettverkskort, og så ble tilgangen utenifra stengt/blokkert.

Jeg har ikke på microsofts firewall. :nei:

I praksis ser det ut som virtual server ikke fungerer, men dette kan også ha noe med mitt asus USB nettverkskort, siden det var den komponenten som ble endret. :no:

... men siden de andre i kollektivet sliter med det samme, så peker det mot routeren igjen... sukk

Lenke til kommentar

Du sier ikke hva du skal åpne porten for men noen torrent programmer tviholder på den port/ip konfigurasjone det hadde. Velg en helt ny port og sett opp denne. Da kan også ha automatisk IP men da må du sette opp de alternativene som forekommer og bytte port ved behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...