Gå til innhold

Beste måten å få skjermkortet mitt stilt på?

Salty-B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle nesten tro du var engelsk.

iallefall, å bytte kjølepasta på skjermkortet kan hjelpe litt(neppe i praksis), hvis da ikke vifta allerede går på det sakteste.

hvis vifta allerede går på det sakteste, så er det eneste jeg kan tenke meg du kan gjøre, å bytte kjøler...

Lenke til kommentar

hmm, jaha, åssen finner jeg ut om vifta går på det sakteste da? finnes det måter å styre hastigheten på på skjermkortet mitt da?

Og om jeg må bytte vifte, er det vanskelig?

P.S. er ikke engelsk, men er bare så vant til å skrive engelsk på forum, så ble litt her også, glemte meg bort :tease:

Hvordan i all verden finner folk ut temperaturen på alt utstyret sitt inni hardisken? har alle utstyr med temperaturmålere?:-S

Endret av Salty-B
Lenke til kommentar

Mitt er 43 med standard vifta på. har ett spørsmål, i systool, med cpu overclocking, hva er clock geneator for noe? og hvem skal jeg velge, dere ser specsene mine i signaturen!

Men hva er ambient temperature da?

Selvom jeg overclocker skjermkortet, så sier systool at temperaturen er den samme, kan det stemme egentlig? burde ikke den stige?

Endret av Salty-B
Lenke til kommentar
Mitt er 43 med standard vifta på. har ett spørsmål, i systool, med cpu overclocking, hva er clock geneator for noe? og hvem skal jeg velge, dere ser specsene mine i signaturen! 

Men hva er ambient temperature da?

Selvom jeg overclocker skjermkortet, så sier systool at temperaturen er den samme, kan det stemme egentlig? burde ikke den stige?

5659801[/snapback]

Jeg har også nevnte V700, og den funker meget bra. Så godt som lydløs. Den er også lett å montere.

Og enda mer språkpirk: Det heter "hvilken skal jeg velge?" ikke hvem. Temperaturen trenger ikke stige voldsomt ved overklokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...