sliz3r Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hei! brukte litt tid på og bygge en data her.. men så er jo ikke jeg den som har mest peiling på data her i verden.. lurte på deres meninger om denne dataen.. er den bra? noe som bør skiftes? Hovedkort: ABIT AT8, ATI RD480+ULI M1575,Socket-939 ,Silent OTES,Crossfire,GbLAN,2xPCI-Ex16 kr: 1.149,- Kabinett + Cpu: Antec Sontana 2 sort + 450W PSU kr. 1095 Cpu: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket 939 1MB, BOXED m/vifte kr: 2.750,- Minne: OCZ 1024 Dual channel Kr. 725 Skermkort: Club3D GeForce 7800GT Kr. 2595 HD: Seagate 160GB Barracuda Kr.725 mvh sliz3r Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Du har hovedkort som støter crossfire og skjermkort fra nVidia, ikke bra kombinasjon. Må skifte enten hovedkort eller skjermkort. Edit: har du resten fra før av? Kabinett, tastatur, mus, skjerm? Hvor mye penger tenkte du å bruke og hva skal PCen brukes til? Endret 23. februar 2006 av prostoman Lenke til kommentar
sliz3r Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 hehe... har mus tastatur skjerm... men ikke noe annet.. som du ser er jeg ikke god sette sammen noen pc'er så hvis noen kunne hjelpe meg rette opp hadde det vært greit... men trur heller jeg går for en vanlig amd 3700+ så kjøper jeg x2 prossesor når jeg får bruk for det... Lenke til kommentar
sliz3r Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 men skal ha gforce 7800 uansett=) Lenke til kommentar
sycho Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjøp deg et Asus hovedkort med støtte for SLI da vel Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Du har hovedkort som støter crossfire og skjermkort fra nVidia, ikke bra kombinasjon. Må skifte enten hovedkort eller skjermkort. Edit: har du resten fra før av? Kabinett, tastatur, mus, skjerm? Hvor mye penger tenkte du å bruke og hva skal PCen brukes til? 5656533[/snapback] Det skal vel ikke være noe problem? Man må ikke kjøre SLI... Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Anbefaler deg følgende: CPU Det er billigere på netshop.no, hundre kroner her hundre kroner der, så har du nokk til X2 likevel. Den er mye bedre enn 3700+. Når det gjelder PSU ville jeg ha valgt denne , har hørt at den er stabil og stille og den klarer å dra systemmet ditt uten problemmer, er mye billigere også. Når det gjelder hovedkort så har jeg ikke så mye erfaring med det, er sikkert noen andre som er bedre på denne fronten. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du har hovedkort som støter crossfire og skjermkort fra nVidia, ikke bra kombinasjon. Må skifte enten hovedkort eller skjermkort. Edit: har du resten fra før av? Kabinett, tastatur, mus, skjerm? Hvor mye penger tenkte du å bruke og hva skal PCen brukes til? 5656533[/snapback] Det skal vel ikke være noe problem? Man må ikke kjøre SLI... 5656614[/snapback] Nei, men hva er vits? Kommer sikkert til et tidspunkt hvor han vil ha bedre grafikk, bedre bare skaffe et skjermkort til, enn å skifte ut hovedkort og kjøpe ekstra skjermkort, synes det er bare dumt. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du har hovedkort som støter crossfire og skjermkort fra nVidia, ikke bra kombinasjon. Må skifte enten hovedkort eller skjermkort. Edit: har du resten fra før av? Kabinett, tastatur, mus, skjerm? Hvor mye penger tenkte du å bruke og hva skal PCen brukes til? 5656533[/snapback] Det skal vel ikke være noe problem? Man må ikke kjøre SLI... 5656614[/snapback] Nei, men hva er vits? Kommer sikkert til et tidspunkt hvor han vil ha bedre grafikk, bedre bare skaffe et skjermkort til, enn å skifte ut hovedkort og kjøpe ekstra skjermkort, synes det er bare dumt. 5656645[/snapback] Jeg har aldri vært noen fan eller tilhenger av SLI, men hvis han vil ha det så må han så klart velge et annet hovedkort... Vitsen er vel at det skal visstnok være et knakende bra hovedkort som overklokker utrolig bra. Men DFI leverer jo varene med sli de også Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du har hovedkort som støter crossfire og skjermkort fra nVidia, ikke bra kombinasjon. Må skifte enten hovedkort eller skjermkort. Edit: har du resten fra før av? Kabinett, tastatur, mus, skjerm? Hvor mye penger tenkte du å bruke og hva skal PCen brukes til? 5656533[/snapback] Det skal vel ikke være noe problem? Man må ikke kjøre SLI... 5656614[/snapback] Nei, men hva er vits? Kommer sikkert til et tidspunkt hvor han vil ha bedre grafikk, bedre bare skaffe et skjermkort til, enn å skifte ut hovedkort og kjøpe ekstra skjermkort, synes det er bare dumt. 5656645[/snapback] Jeg har aldri vært noen fan eller tilhenger av SLI, men hvis han vil ha det så må han så klart velge et annet hovedkort... Vitsen er vel at det skal visstnok være et knakende bra hovedkort som overklokker utrolig bra. Men DFI leverer jo varene med sli de også 5656660[/snapback] Ja, bare tenkte på at han skulle absolutt ha det nVidia skjermkortet Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det her er vel en grei hovedkort om du skal begynne med overklokking http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5490 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå