alexkl Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) hei sitter nå med et slik kabinett som på bilde, begynner og bli kanske lei av det, så lurte på om dere hadde noen gode modde tips til det? Har tenkt på følgende: *lakke det med UV spary inni (rosa,(flour) for det er det de hadde hos hobbybutikken) *sage ut til 80mm vifte i toppen, har kun en hullsag med 56 eller noe i diameter,vill det fungere? eventuelt skjære ut resten med et annet verktøy? vill det bli bedre temp av de inne i kabbisen? Eventuelt ha en vifte i bunn også`? har fra før en 80mm forran,80 i siden, 120 bak og en 80 som blåser mot passive ribba på chipsettet. *en form for logo på andre side(motsatte av den siden med plexi). Forslag til fet logo`? tusen takk for svar.. Endret 23. februar 2006 av alexkl Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hvis jeg første skulle kutte vifte hull, hadde jeg tatt å kutta et 120mm hull. Bruk dremmel/stikksag og lag et hull på 109mm tror jeg det er. Og skal du lakkere HELE innsiden? Hvis det er tanken, så håper jeg du ombestemmer deg. Det blir for mye. Det du heller burde gjøre, er å lakkere viftebladene. Dette gir en veldig stilig effekt. Hvor mye støyer denne maskinen din? 3x 80mm og en 120mm, tviler litt på at disse er av det stilleste slaget. Jeg ville selv og laga nytt vindu i siden. Det som er atm, passer veldig godt til kabinettet ellers. Men er ikke videre noe fint å se på. (Min mening da) Det jeg ville gjort i allefall. Er å skjære alle vifteplassene til 120mm og kjøpt noen stillie MIST eller SilenX vifter i steden for (kanskje en viftestyring og) Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Hvis jeg første skulle kutte vifte hull, hadde jeg tatt å kutta et 120mm hull. Bruk dremmel/stikksag og lag et hull på 109mm tror jeg det er. Og skal du lakkere HELE innsiden? Hvis det er tanken, så håper jeg du ombestemmer deg. Det blir for mye. Det du heller burde gjøre, er å lakkere viftebladene. Dette gir en veldig stilig effekt. Hvor mye støyer denne maskinen din? 3x 80mm og en 120mm, tviler litt på at disse er av det stilleste slaget. Jeg ville selv og laga nytt vindu i siden. Det som er atm, passer veldig godt til kabinettet ellers. Men er ikke videre noe fint å se på. (Min mening da) Det jeg ville gjort i allefall. Er å skjære alle vifteplassene til 120mm og kjøpt noen stillie MIST eller SilenX vifter i steden for (kanskje en viftestyring og) 5657148[/snapback] tusen takk for det første. * blir det virkelig så mye og lakere innvendig? *anngående viftene, de støyer ikke mye tror jeg, er ikke helt sikker da skjermkort vifta er det som støyer,men har en ny på postkontoret nå så¨skal hente den. Jeg har en coolermaster viftestyring, men den har kun utak til en vifte!Helt utrolig dum styring, men har sett som kobling som gjør 2 ut av 1 på 3dfcool.no. *hvis ikke kan jeg jo bytte om de to ledningene, mener og huske det var gul og rød, ligger som sticky tror jeg. Laga nytt vindu i siden? hva skal jeg gjøre med det som er der da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg mener at det blir for mye "selvlysende" hvis du lakkerere hele innstiden av kabinettet. Litt lei den der med viftestyringen. men er jo bare til å lodde på flere vifter (alt etter hvor mye W den tåler) Og ja. Alt etter hvordan du kobler Rød, svart og gul. Så kan du få 5, 7 og 12V tror jeg (Det uten noe viftestyring) Og ang siden, så ville jeg funnet et kul mønster, og skjært dette ut og "kasta" det som er per dagens dato. Endret 24. februar 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 takk for det biskop.. skal kansje bytte dette kabinettet med en kompis, da får jeg thermaltake shark, det blir bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå