Gå til innhold

Jobbe på polet?

krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke no problem. Jeg har erfaring (Handler sprit stort sett annenhver helg)

Er over 20 år, og har erfaring fra butikk.

Men noen jeg snakket med sa det var populær jobb og at det var vanskelig å få jobb der... Men jeg tror jeg leverer inn en søknad og ser hva som skjer.

Lenke til kommentar
Det er ikke no problem. Jeg har erfaring (Handler sprit stort sett annenhver helg)

Er over 20 år, og har erfaring fra butikk.

Men noen jeg snakket med sa det var populær jobb og at det var vanskelig å få jobb der... Men jeg tror jeg leverer inn en søknad og ser hva som skjer.

5656406[/snapback]

Selv om du vet at Absolut Vodka er en svensk vodka, betyr ikke det at du vet forskjellen på en australsk og en chilensk rødvin, hva tanniner og garvesyre er, hva som utgjør hovedforskjellene i cognacer, brandyer, whiskyer - single malt o.l.

Men for all del - Det er ikke verre enn å søke - Det verste du kan få er jo ett nei.

Lenke til kommentar
Selv om du vet at Absolut Vodka er en svensk vodka, betyr ikke det at du vet forskjellen på en australsk og en chilensk rødvin, hva tanniner og garvesyre er, hva som utgjør hovedforskjellene i cognacer, brandyer, whiskyer - single malt o.l.

5656419[/snapback]

Så Absolut Vodka er svensk ja :hmm:

Nei seriøst, det høres ut som en spennende jobb. Jobbe i helgene.

Har lyst til å lære mer om viner og diverse også. Kunne jo ingenting da jeg startet å jobbe i butikken heller så...

Lenke til kommentar

5656419[/snapback]

Så Absolut Vodka er svensk ja :hmm:

Nei seriøst, det høres ut som en spennende jobb. Jobbe i helgene.

Har lyst til å lære mer om viner og diverse også. Kunne jo ingenting da jeg startet å jobbe i butikken heller så...

5656433[/snapback]

Neida, det er det jeg mener, det verste du får er jo ett nei... Det er bedre å sikte litt for høyt og søke på flere jobber enn ikke å søke i det hele tatt - Da får du aldri jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...