edi-g Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har kjøpt en maxtor usb hdd på 250gb som jeg hadde tenkt å bruke på pøaystation 2`en min, men playstationen ville ikke boot harddisken, jeg har hørt om mange forskjellige programmer som skal gjøre det milug å bruke usb hdd på playstationen2, men jeg klarer ikke å laste ned noen. noen som vet om ett bra og enklt program som gjør det mulig å start spill\filmer fra usb hdd? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, usbExtreme, og har du ikke chip, så må du ha en orginal CD/DVD, men det funker heller dårlig med usb HD på ps2, det går veeeldig tregt. Har du ps2 av gamle typen, så kjøp deg et nettverks adapter, og monter HD inn i ps2...Før du evt gjør det, så kan du koble usb hd til pc og bruke et prog som heter winhiip til å formatere og overføre spill til den Lenke til kommentar
edi-g Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Hva mener du med å bruke en orginal cd\dvd? ingen av de programmene du skrev opp hjalp meg noe serlig, eneste de gjorde var å kopiere images(spill, osv) over til playstationen. problemet mitt er at playstationen ikke finner harddisken Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Altså det er USBExtreme som er programmet som formaterer og gjenkjenner USB HDD. Har du ikke det programmet så kommer du ikke langt med USB HDD. Har du en gammel PS2 så kjøp deg heller en intern HDD og skaff programmet HDLoader eller HDAdvance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå