Dustwave Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hei har en iPod med touchwheel.. og har nå fått problemer med den igjen.. det begynte rett før jul da jeg skulle reise hjem, etter en hel kveld med problemer med tilkobling til PC gav jeg opp.. neste dag når jeg skulle reise, funket iPod'en fint, men etter 20 min (etter jeg hadde dratt) klikken den plutselig og ingen sanger ville spille av.. Prøvde å løse problemet men den ville ikke koble seg til pc'en igjen.. omsider fikk jeg den koblet til og oppdatert, men brukte den ikke igjen før for 2 uker siden.. den funket supert, overførte ny musikk og brukte den hele dagen, en dag lot jeg den ligge på bordet og den spilte musikk uten at jeg slo den av.. plutselig bare stopper den, slår seg av og nå hører jeg en lyd fra disken som indikerer at den prøver å starte opp, men så slår seg av igjen, og etter 4-5 ganger kommer et "trist" iPod fjes opp etter apple logoen og den slår seg av igjen.. jeg har vært inne på support sidene til apple men finner ikke noe fornuftig, har også prøvd å resette den men da skjer bare det som står ovenfor. er det noen som vet hva som feiler den? eller har noen tips om hvordan jeg kan rette opp dette problemet? eller er den tapt og klar for service eller noe sånt? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Høres ut som om service er tingen ja, du har jo reklamasjonsrett osv. Går utifra at du har behandlet den pent, da skulle det ikke være noe problem å få fikset dette gratis. Ring apple du Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 jepp, har behandlet den pent, knapt synlige riper på baksiden.. sjekket ut apple sidene for support.. de mener jeg skal ringe dette nummeret: AppleCare Telephone Support gir deg support til installering, oppstart og gjenopprettelse, samt opplæringsstøtte for maskinvare, Mac OS og en del programmer etter at Apple-produktets 90-dagers gratissupport er utløpt.Per henvendelse: NOK 359,- 350 kr for en henvendelse er urimelig dyrt? noen som vet hvor jeg kan henvende meg uten å måtte ut med så mye penger? (fattig student) Lenke til kommentar
oddity Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Kjøpte ipod til dama som gikk i stykker. Da jeg ringte butikken fikk jeg et nummer til apple support, men finner det ikke nå dessverre. Lenge siden du kjøpte den? -edit- forresten er det visst sånn at apple har 3 måneder med telefon support (tror jeg) etter at produktet er kjøpt. Etter det får du bare support på nettet. Endret 23. februar 2006 av oddity Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) ifølge sjekken med serienummeret på iPod'en min ble den kjøpt 14. desember 2004 Endret 24. februar 2006 av Dustwave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå