IMeyer Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Er blitt lykkelig eier av "OL-mobilen", men har ikke peiling på hvordan jeg henter mp3-filer fra nettet, via pc'n og inn i mobilen. Grønn! Kan noen hjelpe? Meyer Endret 25. februar 2006 av Remerser Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Du har mp3-filer på datamaskinen? Eller er du så grønn at noen må fortelle deg hvordan du skal fikse det også? Hvis du har såpass peiling, legg inn medfølgende programvare, koble til telefonen via den medfølgende USB-kabelen eller via blåtann (hvis pc-en din har blåtann), og voila du kan bruke file-manager i samsung pc studio. Lykke til! Lenke til kommentar
IMeyer Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Du har mp3-filer på datamaskinen? Eller er du så grønn at noen må fortelle deg hvordan du skal fikse det også? Hvis du har såpass peiling, legg inn medfølgende programvare, koble til telefonen via den medfølgende USB-kabelen eller via blåtann (hvis pc-en din har blåtann), og voila du kan bruke file-manager i samsung pc studio. Lykke til! 5655909[/snapback] Takk for det. Jeg er nok så grønn, ja... Har ikke vært borti dette før. Dessuten; Når jeg kobler til mobilen med USB-kabelen, finner ikke systemet noen driver for mobilen, selv om CD'en "Samsung PCStudio 3" står i. Noen forklaring..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå