benbeni89 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja! Jeg skal bytte min telefon mot en annen. Men han som jeg skal bytte med bor i Svergie (nærme grensa), men er det noen måte jeg kan sende mobilen på og få den jeg skal ha uten å bli lurt? Takk! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 En måte er at dere begge sender telefonene i postoppkrav med en passende stor sum penger som er lik for begge. Du er likevel ikke garantert at han ikke bare sender en pakke med en murstein inni... -snubbel Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 En måte er at dere begge sender telefonene i postoppkrav med en passende stor sum penger som er lik for begge. Du er likevel ikke garantert at han ikke bare sender en pakke med en murstein inni... -snubbel 5655801[/snapback] Ja dette kunne jo vært en måte, men det er vel mulig å få åpnet pakken på posten, å se om det er en mobil oppi der, hvis de ikke er helt dumme på posten da. Men det trur jeg nok ikke de er Men det er ikke noen andre måter? Må man ikke betale toll da? Hvis man skal sende i postoppkrav, og summen er mer enn 200,-? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) En annen måte er å sende sånn at han må kvitere ut med underskrift for å få henta pakken, husker ikke hva denna løsningen heter. Men vi må bruke den mange ganger på jobben, har aldri hatt problemer med den løsningen. Du kan jo bli lurt uansett hva du gjør. Eller du kan ta en harry tur til han.... Endret 24. februar 2006 av Neppe Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 En annen måte er å sende sånn at han må kvitere ut med underskrift for å få henta pakken, husker ikke hva denna løsningen heter. Men vi må bruke den mange ganger på jobben, har aldri hatt problemer med den løsningen. Du kan jo bli lurt uansett hva du gjør. Eller du kan ta en harry tur til han.... 5657147[/snapback] Ja det er jo å en måte. Det går ikke ann å gjøre det sånn at han må sende sin, når han mottar min eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå