sinnaelgen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) skoll baren på høre side var borte i går og i dag , men da jeg skiftet skin kom den frem igjen. nå har jeg skitet til det skin-et som jeg oprinelig hadde. og scroll baren er der forsat . tro hva som var feilen ? Endret 24. februar 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er antagelig noe oss deg, scrollbaren er automatisk og kommer opp i din browser vist siden er lengre en størrelsen på browseren din. Scrollbaren er altså på din pc, ikke på serveren! Vist man kjører ett vindu i ein frame kan man forby visning av scrollbar men har aldri hørt om det på ett forum som ikke bruker frames.. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Det var atså ikke bare jeg som var ordblind ? det pusige er at jeg ikke har gjort anet en å opdatere mozila. ja. det er i orden fortsatt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg