PT Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 [spoiler]Jei[spoiler]Who[/spoiler][/spoiler] Resulterer i at JS-et ikke funker. Jei Who Dessuten blir forhåndsvisningen temmelig ødelagt Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Velkommen etter Litt merkelig det der, da spoiler-funksjonen funker på f.eks. battlefield.no(som også bruker IPB meg bekjent) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Dere har endre ikke fikset dette her, dere i styret. Kunne det vært mulig å fått det til eller. Spoiler i spoiler hadde faktisk vært ganske kjekt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det er absolutt noe som burde la seg fikse ja. Skal få tatt en titt på det Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Dette har jeg faktisk ikke lagt merke til før. Det er vel egentlig ikke så veldig viktig, men kan vel være nyttig av og til. Det er i hvert fall noe som i prinsippet burde fungere. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Se der ja, det tok jo bare en og en halv måned før noen i det hele tatt oppdaget klagen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg