Mato Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) dette er klubben for oss som ikke er på lykkepiller , eller burde vært det (snakker da om disse andre klubbene) her er det kun normale mennesker som kommer inn , vi vil ikke ha lykkepillepoppende over happy cearbears eller suresinte antidepresive hissigpromper her . Søknad i pm. Medlemslite Shikaru Martin-_ Håvi Meika Knut Erik Endret 25. februar 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Typisk, nå kom en klubb som passet for meg rett etter at jeg hadde klart å komme meg inn i emo klubben > Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Eg er ein liten gut ifra Sovda som er 8 år, kan eg få vara me? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 hahaha det er vell en klubb for ALT her snart Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Men ok; så er jeg ikke 8 år, og ihverfall ikke fra Sovda Men virker som e finfin klubb da, bare at du sansynligvis vil få mange medlemmer, veldig mange som regner seg selv som "normal" Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jæklig mange klubber det skulle komme da. Starter snart sy-klubben jeg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvis det er noen som har følelser av alle slag, inkludert normale følelser: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=542577 Dere er velkommen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 høy ikke noe reklamering for andre klubber i denne klubben Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kan jeg være med? Har en god anelse om at jeg ikke er direkte normal. Men hvem er vel normal? gjennomsnitts befolkningen? guess so. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Nå er det unormalt å være normal da. Det vil jo si at alle som er normale her er unormale. For det normale er å være unormal, men er man normal så er man jo... unormal. Nei, dette ble ikke lett. Ber dere i det minste holde dere for gode til nedrakking på unormale... eller normale... eller noe sånt... personer. Overtredelser fører til ganske så normale eller unormale advarsler. Er vel ganske normalt tror jeg... betyr det at jeg er unormal? I såfall er jeg normal og kvalifiserer til denne klubben. Men jeg vil ikke være normal, så derfor er jeg unormal og kvalifiserer ikke. Nei, nå går jeg og legger meg snart... dette ble for vanskelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ._. mener å huske at jeg har lest noe ala den teksten der før Afseth. Men det å være normal, er vel det å være gjennomsnittlig. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ._. mener å huske at jeg har lest noe ala den teksten der før Afseth. 5655732[/snapback] Ja, jeg har den teorien der fra et eller annet sted. Husker ikke hvor... Lenke til kommentar
Meika Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 JEG ER NORMAL! ^^ og stabil... ^^ kan jeg og væære meed? *sepåmedbambiøyne* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 JEG ER NORMAL! ^^ og stabil... ^^ kan jeg og væære meed? *sepåmedbambiøyne* 5656009[/snapback] - Meika. - Produserer forbannet møkk. Lenke til kommentar
Meika Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 men O.o jeg vil være normal.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg vil være med i klubben. Den er kul. Jeg har nettopp spist et stykke kake. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Den er kul. Sorry men, Kul/Normal -> motsetninger. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg går på skolen. jeg vil være med Lenke til kommentar
Meika Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 jeg går på STEINER skolen =P DET burde kvalifisere meg til å få være med...? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå