Ståle Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Jeg har en gammel PC på 600MHz med et GeForce 256 skjermkort i. Den virker helt fint i BIOS, men når det kommer noe som helst grafikk. "klikker" skjermen og den slår seg av, for å komme på igjen etter mellom 0.1 og 3 sekunder. Av og til flere ganger etterhverandre. Har noen kjennskap til noe som dette? Og vet noen hva som er gale? Dette skjermkortet virket fint i en litt dårligere PC, og skjermen virker på flere PCer. Kan det være inkompatabilitet? (var det riktig stavet ) EDIT: Det er en 17" CRT skjerm vi snakker om. Den er ikke "helt" ny. Og den står ved siden av en annen 17" CRT skjerm. (Den virker helt fint på en annen PC samtidig) Endret 23. februar 2006 av Indian Ink Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er det når du skifter oppløsning at det klikker? F.eks mens Windows starter opp? Dette er helt normalt for mange CRT skjermer. Det er noen små releer du hører. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Det er hele tiden. Uansett om jeg har 640x320xtusener av farger. Helt fra POST er ferdig, til jeg slår av maskinen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 wee. problem solved. Jeg byttet til et PCI skjermkort jeg hadde langt bak i skapet. It works :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå