goliatmo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Kjære du moderator som slettet følgende signatur: JEG HATER VINTEREN! det er vått og kalt og 15 min å vente på tebanen hverdag! Klikke her og min zombie horde vil drepe deg! Og erstattet den med *Ikke noe hjernespise-linker her, nei* Hvis dette var ment som en spøk så skal jeg inrømme at den var ganske morsom... men hvis ikke så krever jeg en bedre forklaring på hvorfor den flotte signaturen min ble fernet! Dan eneste logiske grunnen jeg ser er at den legger igjen en cookie hos offeret, men om det er så så sal jeg finne en lang liste med signaturer som skal slettes! *vente spent på svar* Endret 24. mars 2006 av B|Real Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) #6, mon tro? All reklamering på forumet er forbudt. (...) Dette gjelder også linker til typiske "flest-klikk"-systemer som f.eks. Outwar, Foxwar osv. (...) Ellers skal slikt tas opp med den aktuelle moderatoren. Dersom denne er ukjent kontakter du forumstyret på e-post; [email protected]. Eller enda bedre; les retningslinjene, så slipper du å få noe som helst slettet - seg være avatar eller signatur. Endret 23. februar 2006 av johnj Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Skal skjerpe meg! Men hvorfor er det egentlig forbutt med flest-klikk systemer? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Fordi vi vil ikke ha noen form for snik-reklame i postene/signaturene. Og mange brukere har opprettet mange reklameposter for å spre disse refferals linkene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Bare vaer glad du, jeg fikk 1 ukes "ferie" for samme linken, og 10% advarsel Hva med aa fjerne linken fra posten din? Dessuten er det fint aa lese retningslinjene foer man sier at noe ikke bryter dem. Endret 24. mars 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hva med aa fjerne linken fra posten din? 5804641[/snapback] Done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg