kimzor Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hei! Når jeg laster ned ting med bitlord, og den tingen er ferdig. Så vil den ikke seede. Altså den står på 0 kb/s hele tiden. Hva skjer? Jeg vil jo seed'e. Endret 23. februar 2006 av kimzor Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Kanskje du har disablet seeding. Men du bør bruke litt bedre topicnavn, både nå og i fremtiden. "Hva skjer?" forklarer ikke problemet ditt noe særlig, noe enhver topic skal. Edit: Å/Og feil Endret 23. februar 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
kimzor Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Disablet seeding? Hvor skulle jeg gjort det? Lasta ned Azureus nettopp. Den seeda ikke der heller. :S Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Kan det han noe med porter å gjøre? Endret 23. februar 2006 av Makky Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kan det han noe med porter å gjøre? 5655567[/snapback] Hehe, mer sannsynlig det ja. Det jeg skrev var bare for å si at han hadde dårlig topic. Vedder på at brannmuren blokker utgående info på visse porter. Sjekk hvilke portet bitlord bruker og sjekk dermed hvilke brannmuren din blokker. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hvis du greier å sende ut mens du laster ned, og ikke etterpå er det en software-config. jeg vet ikke med Azureus, men det er flere programmer som ikke uploader etter download er ferdig som default. Lenke til kommentar
kimzor Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Da har jeg prøvd å tillate porten som azureus bruker. programmet var tillat, slått av brannmuren. Men den seeder enda ikke. Den laster til og med ikke opp mens jeg laster ned! ;S Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Uten å vite hvilken tracker du er på så er det helt klart det totalt er 49seeds og kun 5 leechers på den torrentfila du prøver deg på . Med dine 4.2% ferdig så er det ikke sikkert at noen av de andre vil ha noe av de prosentene du har og dermed "seeder" du ikke . Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 når du installerte fikk du mulighet til å "test settings" eller noe i den duren (på samme side som du valgte port). kjørte du den? du kan kjøre konfigurasjonsveiviseren en gang til, for å få den opp, for om testen IKKE virker, vil den hjelpe deg med å løse problemet... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Slik er det, også hos meg. Er det for mange seeders, er det ikke sikkert du får uploadet noe. Hvis du skal seede noe, finn en torrent med mange leechers og få seeders. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hmm, husk at bitlord er en annen versjon av bitcomet og de begge er bannet fra de beste plassene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå