Luchy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kanskje det er noen som vil se på flere brae Anime serier, men vet ikke hvor du skal finne ut hvor du finner dem. for dere som lurer kan derre alltids sjekke her http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Sånne lister er nyttige ja. Personlig pleier jeg bruke denne: http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...0=best_bayesian Endret 23. februar 2006 av BareMarius Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl animedb Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Pleier ikke å være enig i slike Top xxx-lister, mange av animeene liker jeg lite eller ikke i det hele tatt. Ofte kan jeg finne gullkorn i animeer som ikke er på listene engang. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Pleier ikke å være enig i slike Top xxx-lister, mange av animeene liker jeg lite eller ikke i det hele tatt. Ofte kan jeg finne gullkorn i animeer som ikke er på listene engang. 5704104[/snapback] Veldig sant, men så nettop Elfen Lied ferdig, og er nå nr2 på anime listen min ^^. Sånne lister kan være utrolig nyttige...... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 synes lister sånn som denne gir deg info om forskjellige serier og kan gi deg lyst til å sjekke de ut. Fant selv Elfen Lied der, men ble lei serien slev om den ikke var så dårlig. har enda ikke orket å sjekke ut listen ordentlig Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Elfen Lied er en genial serie. Kan gi noen anbefalinger til serier. Naruto: Veldig bra anime serie, men nå i nyere tid er det VELDIG mye filler episoder. Dette er episoder som ikke har noe med manga handlinga å gjøre og som rett å slett er kjederlige. Men alt i alt, kan du glede deg over mere en 140 episoder med super handling. Bleach: En anime som det i alt er litt over 60 episoder av, denne serien og naruto er mine to favoritter. Jeg anbefaler begge på det sterkeste! Elfen Lied: En anime serie med avsluttende handling over 13 episoder (og en ekstra episode #14). Denne anime serien har en del nakenhet i seg, og har en viss undertone av sex og. Handlinga er veldig bra, og siden serien ikke er så lang blir det ikke en serie som handlinga blir dratt over lange perioder. GantZ: Veldig bra serie men avsluttende handling over 26 episoder. Denne serien har en del seksuelt innhold og nakenhet. Det kan til tider være litt vanskelig å forstå hva som foregår men du blir raskt dratt inn i handlinga igjen. Men må bare legge til at slutten på serien var ELENDIG, du forventer deg en ting men blir skuffet med en helt annen slutt en forventet. Har akkuratt begynt å se på Fullmetal Alchemist, bra serie men jeg har ikke kommet helt inn i handlinga enda. Jeg er kommet til episode 9. Endret 7. mars 2006 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 FMA er meget bra, men ikke ta pauser i serien, da faller du helt ut >.< Jeg tok en pause rundt episode 40, og datt helt ut av handlingen... nå skal jeg ikke avsløre noe såe når *bleep* *bleep* i *bleep* *bleeep* fatta jeg ingenting. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 ser selv på Hellsing, Naruto, Full metal alchemist, Hunter X Hunter. 1. Hunter X Hunter 2. Naruto 3. FMA 4. Hellsing mine 4 favoritt serier Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Monster er nok min favorittserie, med Full Metal Alchemist, Neon Genesis Evangelion, Ghost in the Shell: Stand Alone Complex og Rurouni Kenshin rett bak. Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Elfen lied er digg, samurai champloo er enda bedre, morsom og action fyllt anime anbefales på det sterkeste. FMA er helt greit, ble litt lei sytinga mellom de brødrene men ellers flott. Naruto, begynner bra blir bare drit lengre uti, med mindre du liker "jeg skal være snill mot alle som ser uskyldige ut og jeg bryr meg ikke om at de har vært med å drept flere hundre folk for det var sikkert ikke deres feil" osv. Ghost in the shell ganske underholdene og, stand alone episodene spes. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Naruto, begynner bra blir bare drit lengre uti, med mindre du liker "jeg skal være snill mot alle som ser uskyldige ut og jeg bryr meg ikke om at de har vært med å drept flere hundre folk for det var sikkert ikke deres feil" osv.5720472[/snapback] Hehe, jeg hater det jeg å, men det er kun de stygge filler episodene som er sån. Lenke til kommentar
Larsha Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Jeg annbefaler alle One Piece! Kjempe artig og spennende serie som aldri blir kjedelig Endret 15. mars 2006 av Larsha Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Slike lister er ganske gode, jeg har funnet en del meget pene animer der slik som elfen lied og DN angel. Min topp liste av animer: 1 Tenchi Muyo! 2 Hellsing OVA 3 Trigun 4 FMA 5 Hellsing 6 HunterXHunter 7 Bleach 8 Elfen Lied 9 Exel Saga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå