Vighilicious Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Artig. Den virker jo strålende da! Men bare av nyskjerrighet hva er du minst fornøyd med med skjermen? Og mest fornøyd med? He he. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Artig. Den virker jo strålende da! Men bare av nyskjerrighet hva er du minst fornøyd med med skjermen? Og mest fornøyd med? He he. 5722931[/snapback] Det jeg ser på som både en fordel og en ulempe, er den glossy overflaten. Når det er veldig mørkt eller svart blir det litt "speileffekt", men samtidig så ser jo bildet utrolig flott ut med den overflaten da . Så ikke ha det for lyst på rommet Lenke til kommentar
Olenr1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Heisann Nå har Nec MultiSync 20wxg2 ankomment for noen dager siden, og har fått testet den litt... Har ikke hatt LCD skjerm før, hoppet rett fra en hansol 19" crt skjerm, og det ble jammen forskjell, skjermen er skikkelig lyssterk og med gode instillingsmuligheter for flere modus; standand - gaming - text - photo - movie. Noe av det første jeg prøvde var å sette på en DVD og det var helt konge, har ikke sett makan på noen dataskjerm, nyyydelig bilde og fager man bare kan sitte å glise av... Måtte også prøve en liten runde i Morrowind, som forsåvidt ikke er av nyeste dato, men støttet bredformatet, helt suverent å spille rpg på... Også FarCry har støtte for 1680 x 1050 (eller 1152 x 864) også dette spilte supert på denne skjermen Skjermen var bursdagsgave fra meg til meg, og er noe av det beste jeg har fått noengang Bildefremvisning er også helt toppers...sterke klare farger Denne skjermen kan anbefales på det varmeste fra meg, og det eneste minuset jeg kan komme på må være at hele samlinga mi med wallpapers ble ubrukelig, da de er 1024 x 768 eller 1280 x 1024 hehe... Knallskjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå