Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ny bil, hjelp

Daniboj

Anbefalte innlegg

hei, tenkte det var på tide jeg tenkte på å kjøpe meg en bil :)

MEN desverre har jeg ikke så mye erfaring innen bil å vet derfor ikke hva som er en bra begynner bil altså innen pris å slikt. Vet jo du krasjer den første bilen din uansett så hva er vitsen med å kjøpe en svin dyre en ? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet jo du krasjer den første bilen din uansett så hva er vitsen med å kjøpe en svin dyre en ? :p

Hvis du har en dyr bil når du krasjer første gangen er det større sjanse for at du slipper å styre den neste bilen din med en joystick.

Om du vil vite hvilke biler som er bra til hvilken pris kan det være en fordel å si hvilken pris du hadde tenkt deg. ;)

Lenke til kommentar

kommer litt an på egentle... jeg vil egentle bare ha en bil som er kjørende under 50.000 skader ikke om den er bra. fin å slike ting.

i i første omgang vil jeg bare ha en bil til å fra jobb. så mellom 60-50.000 ville jeg tenke ?

Lenke til kommentar

Da fins det myye der ute. Ville nok selv valgt en litt større bil, enn småbiler.

Det føles mye tryggere. Skal du låne hele summen med sikkerhet i bil må bilen være relativt ny, men kan du stille sikkerhet i bolig er det mye bedre.

Saab 900, Mercedes, Toyota eller lignende bør du se på. Ta en tur på finn.no eller autodb, og avgrens søket, så ser du fort hva du kan få.

Se bort fra biler som har veldig høy km.

Lenke til kommentar

Begge er driftsikre, lettkjørte og man får mye bil for pengene. Neon er kanskje den mest "europeiske" og beste bilen Chrysler har laget. Og Hyundai Sonata bruker for det meste solid og dønn sikker Mitsubishi teknologi.

Har du noen ordentlige argumenter mot de utenom at de er "tragiske"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...