MyBigMouth Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 *rable opp band som bare har gitt ut en plate* Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Alejandro Fuentes Alicia Keys Alison Krauss and Union station Arno Bornkamp Audioslave The Beatles Big Bang Bill Evans Bob Dylan (Hjelp...) Coldplay (Enda mer hjelp...) Daniel Powter Diana Krall Eva Cassidy Grateful Dead (Egenrippet) James Taylor Jamie Cullum Jimi Hendrix John Mayer (Skjønner ikke hvorfor) Julian Berntzen (Skjønner ivhertfall ikke hvorfor) Kaizers Orchestra (Skjønner uansett ihvertfall ikke hvorfor) Katie Melua Keith Urban Kenny G Kings of Convenience Korn Led Zeppelin Marcel Mule The Mars Volta Michael Bublé Nick Cave & the Bad Seeds Norah Jones Phil Collins (Neida, baretuller ) Phil Woods Queen Rage against the Machine Richard Hawley Rufus Wainwright Santana Saybia (Vet ikke hvorfor her heller) Shakira (Alt for de deilig albumbildene) Slipknot Soundgarden Steve Vai Travis (Æssj) U2 Usher The White Stripes The Who Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Mener det har vært en tilsvarende tråd tidligere, men det skader ikke med en til. =) Har forøvrig alt av Red Hot Chili Peppers og Gorillaz. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har alle CD'ene til AC/DC inkl. alle Live CD'ene og DVD'ene de har gitt ut pluss en hel haug med T-skjorter, gensere og diverse annet. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 RHCP,Pink Floyd og Metallica. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Eneste bandet jeg har alle cdene til er Metallica. Begynner å nærme meg alle cdene til Dimmu Borgir, eller, har litt igjen. Hører på så mange band at det blir vanskelig å kjøpe alt:P Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har selvfølgelig alle studioalbumene til Rammstein. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Gikk litt fort i svingen der, åpner tråden igjen for nå. Fortsetter tråden med bare oppramsing av artister er det ikke noe vits å ha tråden åpen strengt tatt, så satser på litt mer enn bare oppramsing hittil. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) CKY Coldplay Deftones HIM Kent Mazzy Star Michael Jackson Radiohead Sigur Rós System Of A Down The Beatles The Distillers The Pillows The Red Hot Chili Peppers The Strokes The White Stripes I tillegg har jeg nesten alle albuma til Led Zeppelin og Metallica (er ikke alle som er verdt å ha ) Edit: omg jeg glemte nesten Velvet Underground Endret 18. juni 2006 av thesinner Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Within Temptation Nightwish 2pac (:s) Neil young Sonata Artica The Postal Service Deah Cab for Cutie Også er det jo noen som bare har gitt ut 2 cd'er da Endret 19. juni 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 tssss, du har vel ikke alle platene til neil young? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har disse: -Children of bodom -In flames -susperia ^^ Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva defineres med å "ha alle platene"? Regnes det som bare studioplater, eller med bootlegs, re-issuie, singler, dvds, compilations and so on? dersom det er sist-nevnte, har ikke jeg komplett av ett eneste band, det nærmeste vil i så fall bli Helloween, som jeg har 26 titler av Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 tssss, du har vel ikke alle platene til neil young? 6336144[/snapback] Jo jeg tror det, mulig det ikke er alle, men har vel en god del Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 tssss, du har vel ikke alle platene til neil young? 6336144[/snapback] Jo jeg tror det, mulig det ikke er alle, men har vel en god del 6337221[/snapback] Hardcore hvis du har alle hvertfall. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Eminem, til og med den sjeldne Infinite og hans Single Box, samt alle EP's og singler. Og 2Pac, har alt av han og. Gidder ikke skrive opp folk osm har kommet med 2 CD'er og slikt, blir litt for dumt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) - Immortal - Atheist - Bathory - Blood Red Throne - Death - Cynic () - Dying Fetus - Emperor - Grimfist - Isis - Iniquity - Meshuggah - Nile - Opeth - Tool (inkludert Salvial) - Slayer - Pink Floyd (kjøpte siste del idag) - Tom Waits - Nazareth - Opeth - Gorguts - Isis - The Who - Vehemence - Necrophagist Oppdatert. Endret 19. juni 2006 av Hylo Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 - Immortal- Atheist - Bathory - Blood Red Throne - Death - Cynic () - Dying Fetus - Emperor - Grimfist - Isis - Iniquity - Meshuggah - Nile - Opeth - Tool (inkludert Salvial) - Slayer Puh, det var mye. 5655932[/snapback] sattan så jeg mesunner deg!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Hva defineres med å "ha alle platene"? Regnes det som bare studioplater, eller med bootlegs, re-issuie, singler, dvds, compilations and so on? dersom det er sist-nevnte, har ikke jeg komplett av ett eneste band, det nærmeste vil i så fall bli Helloween, som jeg har 26 titler av 6336846[/snapback] Blir vel vanskeleg å definere dersom vi tar noko anna enn offisielle studioalbum. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hva defineres med å "ha alle platene"? Regnes det som bare studioplater, eller med bootlegs, re-issuie, singler, dvds, compilations and so on? dersom det er sist-nevnte, har ikke jeg komplett av ett eneste band, det nærmeste vil i så fall bli Helloween, som jeg har 26 titler av 6336846[/snapback] Blir vel vanskeleg å definere dersom vi tar noko anna enn offisielle studioalbum. 6342678[/snapback] Ok. skal vi se: Sonata Arctica Helloween (eller foressten, mangler 1) Guardians Of Time Highland Glory de siste to har bare gitt ut 2 plater, men jeg tok de med alikevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå