nr.4 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Ehm ... jeg har ikke komplette diskografier. Er ikke det minste opptatt av å ha komplette samlinger. Jeg prøver å unngå å kjøpe plater jeg ikke liker. Har Led Zeppelin I til IV, samt det aller meste av Dream Theater - nærmere kommer jeg ikke. Endret 5. mars 2006 av nr.4 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bob Dylan og Eric clapton, alle untatt samle album osv Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Rammstein *Herzeleid *Mutter *Reise Reise *Sehnsucht *Mein teil singelen Jeg har en fæl følelse av at jeg har glemt et album. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ehm ... kommer bare på A Perfect Circle, som jo vil si to plater. =) 5699472[/snapback] Dessverre, de har tre plater! Mer de Noms, Thirteenth Step og eMOTIVe. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ehm ... kommer bare på A Perfect Circle, som jo vil si to plater. =) 5699472[/snapback] Dessverre, de har tre plater! Mer de Noms, Thirteenth Step og eMOTIVe. 5706449[/snapback] Jeg har alle. Thirteenth Step på LP til og med. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Ouh... Gløymde Taake. Både på CD og vinyl. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 I faen... Glemsk i går. Uansett, eMOTIVe er ikke superbra, og den har kopisperre, dermed eier jeg den ikke. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Er det ikkje kopisperre på dei to andre òg? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Rammstein *Herzeleid *Mutter *Reise Reise *Sehnsucht *Mein teil singelen Jeg har en fæl følelse av at jeg har glemt et album. 5706375[/snapback] Rosenrot? Edit: Live aus Berlin? Endret 5. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nei, bare Thirteenth Step. Dermed har jeg ikke den heller. Faen som jeg roter. Jeg eier kun Mer de Noms :---P Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Nei, bare Thirteenth Step. Dermed har jeg ikke den heller.Faen som jeg roter. Jeg eier kun Mer de Noms :---P 5706864[/snapback] Hahaha, forbanna søplehue. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Never blame the Gin again. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Rage Against the Machine snart alle til A Tribe Called Quest også Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Madrugada Kaizers Orchestra Thomas Dybdahl Ane Brun BigBang Ja, jeg liker Norsk musikk, og støtter dem gjerne. Lenke til kommentar
groenlid Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 har alle albumene til Pet Shop Boys Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har alle av: -KoRn -Deftones -System Of A Down -Queens Of The Stoneage -Gåte Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har skaffet meg komplett samling av studioalbumene til Emperor. Mangler live-skiva, Emperor/WotT og Scattered Ashes... Har også komplett Ihsahn diskografi. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Amos, Tori Coldplay Cranberries, The Crow, Sheryl Def Leppard Dire Straits Dunger, Nicolai Eels Ephemera Garbage Gray, David Jewel Kent Knopfler, Mark Mercury Rev Mojave 3 Morissette, Alanis Nordenstam, Stina Nova, Heather Pink Floyd R.E.M. Radiohead Rusby, Kate Smashing Pumpkins Suede Travis Wilhelmsen, Unni Zelmani, Sophie Jeg har også utelatt de som har gitt 3 eller færre album. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå