Gå til innhold

Artister du har alle platene av.

KimNK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satrucci: Hvis du leser noen få poster over her forstår du sikkert meg :) En viss Hodekløyver er på ferde igjen. Hvis du ser på postene mine har jeg bare kopiert posten til Hodeklyveren og byttet ut Iron Maiden med Mayhem, Dickinson med Attila, og flertallsformen angående skiver til entallsform. Og ja, Pelle var Mayhem, er Mayhem og kommer alltid til og være Mayhem, selv om jeg liker vokalen til Attila best.

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar

:w00t:Guns N' Roses :w00t:

(jepp.. det inkluderer LP'n Live @*! like a Suicide)

AC-DC

Alanis Morisette

Apocalyptica

Di Derre

Elle Melle

Iron Maiden

Jethro Tull

Lacuna Coil

Lisa Ekdahl

Live

Metallica

Nightwish

No Doubt (faen at Gwen måtte føkke det til etter Tragic Kingdom! :realmad:)

Postgirobygget

Robbie Williams

Roxette

Secret Garden

Suzanne Vega

The Cardigans

The Corrs

The Cranberries

Theatre of Tragedy

Har ikke tatt med band som "bare" har gitt ut 3 album, eller mindre.. Det gjelder også 3-album + best of.. Som f.eks Odd Børretzen og Lars Martin Myhre -samlingen, som består av 3 +1 ..

EDIT: Post nummer 1111 :cool:

EDIT2: Det er også en "haug" med artister som jeg mangler bare en / noen få CD'er av også.. Jeg liker å ha komplette samlinger av artister jeg liker!

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Hallo? Du har ikke en komplett diskografi av Iron Maiden uansett hvordan du vrir på det. Det er jo et objektivt faktum.

5672180[/snapback]

Du ser på Iron Maiden som hele gjengen med medlemmer som har vært inn og ut gjennom tidene. Jeg ser på Iron Maiden som Steve Harris, Adrian Smith, Bruce Dickinson, Dave Murry, Nicko McBrain og Janick Gers. M. andre ord, så har jeg alle albummene av Iron Maiden etter min oppfatning. Et band som lyder helt anderledes, noe det gjør på skivene uten Bruce, er etter min oppfatning ikke Iron Maiden.

Slik kommer det også alltid til å være. Dessuten om noen er uenige i det, kan de heller skrive det isteden for å prøve å tøffe seg med hånlige poster slik som "amd et eller annet" gjorde.

Lenke til kommentar
:w00t:Guns N' Roses :w00t:

(jepp.. det inkluderer LP'n Live @*! like a Suicide)

5671605[/snapback]

bababfae.. hvor mye måtte du pungeut med for den? :(

jeg har den Hollywood Rose demoen da :)

5672424[/snapback]

Jeg var faens så heldig, så jeg klarte å få den for 600,- kroner! Skjønner enda ikke hvordan jeg klarte å være så heldig.. Den plata - i MINT condition - kan jeg få solgt (ikke at jeg noensinne kommer til å gjøre det) for 3 - 4 tusen.. Vant den på auksjon, og jeg var villig til å gå til rundt 3500, også plutselig vant jeg den for skarve 600.. er fortsatt litt i sjokk, enda det begynner å bli en good stund siden nå..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Hallo? Du har ikke en komplett diskografi av Iron Maiden uansett hvordan du vrir på det. Det er jo et objektivt faktum.

5672180[/snapback]

Du ser på Iron Maiden som hele gjengen med medlemmer som har vært inn og ut gjennom tidene. Jeg ser på Iron Maiden som Steve Harris, Adrian Smith, Bruce Dickinson, Dave Murry, Nicko McBrain og Janick Gers. M. andre ord, så har jeg alle albummene av Iron Maiden etter min oppfatning. Et band som lyder helt anderledes, noe det gjør på skivene uten Bruce, er etter min oppfatning ikke Iron Maiden.

5672194[/snapback]

Iron Maiden's plater er de platene som bandet som er stasjonert i UK som spiller heavy metal ved navnet Iron Maiden. De kan ta in Britney Spears som vokalist, det vil forsatt være Iron Maiden. Objektivt faktum.

Du kan si at Maiden uten Dickinson er dårlig akkurat som jeg kan synes at Maiden uten DiAnno er dårlig. Men platene som er Maidens er de som det står "Iron Maiden" på. EOD.

Lenke til kommentar

Ac/Dc

Aura Noir

Blood Red Throne

Bloodbath

Carpathian Forest

Darkthrone

Death Angel

Decapitated

Disiplin

Dissection

Emperor

Enslaved

Halford

Immortal

Iron Maiden

Kampfar

Krisiun

Mayhem

Morbid Angel

Motörhead

Nile

Slayer

Testament

Windir

Da er det beregna i studioskiver og offisielle liveplater.

Lenke til kommentar

Headcleaver: Hvis diskografien for Iron Maiden på Wikipedia utelukker de albumene du her snakker om, bryter det da med Wikipedias urokkelige regel om objektivitet og nøytralitet.

Hvis ja: Har du da en komplett, offisiell diskografi av Iron Maiden?

Hvis nei: Kan du gå inn på Wikipedia og fjerne de albumene du mener ikke hører til i diskografien, uten at noen med rett kan komme og re-redigere dem inn igjen?

Hvis ja på begge: Dette sier du på trass

Hvis nei på begge: Du tar feil

Lenke til kommentar
Hvis ja på begge: Dette sier du på trass

5674553[/snapback]

Ja, selvfølgelig :dontgetit:

Trodde du forsto det for lenge siden jeg

edit:

Men som sagt hva jeg ser på som Maiden og hva du ser på som Maiden er to forsjellige ting. Jeg vet jeg ikke har komplett diskografi av bandet gjennom alle tider, med forsjellige medlemmer inn og ut, men jeg har alle skivene fra det Maiden som jeg liker og ser på som Iron Maiden.

I mine øyne er ikke Maiden, Maiden uten Dickinson.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...