F.Mackey Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det er det jeg ser på som Mayhem. Attila ER Mayhem. Det er han som gir musikken en egen "sound" som gjør at folk kjenner den igjen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Så Pelle f.eks. var ikkje Mayhem? Djeez. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Satrucci: Hvis du leser noen få poster over her forstår du sikkert meg En viss Hodekløyver er på ferde igjen. Hvis du ser på postene mine har jeg bare kopiert posten til Hodeklyveren og byttet ut Iron Maiden med Mayhem, Dickinson med Attila, og flertallsformen angående skiver til entallsform. Og ja, Pelle var Mayhem, er Mayhem og kommer alltid til og være Mayhem, selv om jeg liker vokalen til Attila best. Endret 25. februar 2006 av AMD-GNom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Hahe, ok. *Tasegenbolle* Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har komplette diskografier av følgende band: Alice Cooper Pink Floyd Mike Oldfield Muse Air Rush De jeg kommer på iallefall. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 jeg har hele Foo Fighters diskografien og Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 - Santana 5655577[/snapback] Oioi. Det er jo jævlig mange. Thin Lizzy (Absolutt alt på vinyl, inkl singler og mange bootlegs + en del CD) 5656224[/snapback] Oi, oi, oi... Bilder? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Guns N' Roses (jepp.. det inkluderer LP'n Live @*! like a Suicide) AC-DC Alanis Morisette Apocalyptica Di Derre Elle Melle Iron Maiden Jethro Tull Lacuna Coil Lisa Ekdahl Live Metallica Nightwish No Doubt (faen at Gwen måtte føkke det til etter Tragic Kingdom! ) Postgirobygget Robbie Williams Roxette Secret Garden Suzanne Vega The Cardigans The Corrs The Cranberries Theatre of Tragedy Har ikke tatt med band som "bare" har gitt ut 3 album, eller mindre.. Det gjelder også 3-album + best of.. Som f.eks Odd Børretzen og Lars Martin Myhre -samlingen, som består av 3 +1 .. EDIT: Post nummer 1111 EDIT2: Det er også en "haug" med artister som jeg mangler bare en / noen få CD'er av også.. Jeg liker å ha komplette samlinger av artister jeg liker! Endret 27. februar 2006 av Bone Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Satrucci: Hvis du leser noen få poster over her forstår du sikkert meg En viss Hodekløyver er på ferde igjen... 5664320[/snapback] Nei for all del, jeg kan jo ikke få mene hva jeg vil jeg... Og det er sånne folk dere vil at jeg skal respektere? HA! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hallo? Du har ikke en komplett diskografi av Iron Maiden uansett hvordan du vrir på det. Det er jo et objektivt faktum. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hallo? Du har ikke en komplett diskografi av Iron Maiden uansett hvordan du vrir på det. Det er jo et objektivt faktum. 5672180[/snapback] Du ser på Iron Maiden som hele gjengen med medlemmer som har vært inn og ut gjennom tidene. Jeg ser på Iron Maiden som Steve Harris, Adrian Smith, Bruce Dickinson, Dave Murry, Nicko McBrain og Janick Gers. M. andre ord, så har jeg alle albummene av Iron Maiden etter min oppfatning. Et band som lyder helt anderledes, noe det gjør på skivene uten Bruce, er etter min oppfatning ikke Iron Maiden. Slik kommer det også alltid til å være. Dessuten om noen er uenige i det, kan de heller skrive det isteden for å prøve å tøffe seg med hånlige poster slik som "amd et eller annet" gjorde. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Guns N' Roses (jepp.. det inkluderer LP'n Live @*! like a Suicide) 5671605[/snapback] bababfae.. hvor mye måtte du pungeut med for den? jeg har den Hollywood Rose demoen da Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Guns N' Roses (jepp.. det inkluderer LP'n Live @*! like a Suicide) 5671605[/snapback] bababfae.. hvor mye måtte du pungeut med for den? jeg har den Hollywood Rose demoen da 5672424[/snapback] Jeg var faens så heldig, så jeg klarte å få den for 600,- kroner! Skjønner enda ikke hvordan jeg klarte å være så heldig.. Den plata - i MINT condition - kan jeg få solgt (ikke at jeg noensinne kommer til å gjøre det) for 3 - 4 tusen.. Vant den på auksjon, og jeg var villig til å gå til rundt 3500, også plutselig vant jeg den for skarve 600.. er fortsatt litt i sjokk, enda det begynner å bli en good stund siden nå.. Endret 27. februar 2006 av Bone Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har alle platene til "Dag-Erik" Kameraten min har alle av Metallica! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hallo? Du har ikke en komplett diskografi av Iron Maiden uansett hvordan du vrir på det. Det er jo et objektivt faktum. 5672180[/snapback] Du ser på Iron Maiden som hele gjengen med medlemmer som har vært inn og ut gjennom tidene. Jeg ser på Iron Maiden som Steve Harris, Adrian Smith, Bruce Dickinson, Dave Murry, Nicko McBrain og Janick Gers. M. andre ord, så har jeg alle albummene av Iron Maiden etter min oppfatning. Et band som lyder helt anderledes, noe det gjør på skivene uten Bruce, er etter min oppfatning ikke Iron Maiden. 5672194[/snapback] Iron Maiden's plater er de platene som bandet som er stasjonert i UK som spiller heavy metal ved navnet Iron Maiden. De kan ta in Britney Spears som vokalist, det vil forsatt være Iron Maiden. Objektivt faktum. Du kan si at Maiden uten Dickinson er dårlig akkurat som jeg kan synes at Maiden uten DiAnno er dårlig. Men platene som er Maidens er de som det står "Iron Maiden" på. EOD. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 EOD. 5673382[/snapback] Nei Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ac/Dc Aura Noir Blood Red Throne Bloodbath Carpathian Forest Darkthrone Death Angel Decapitated Disiplin Dissection Emperor Enslaved Halford Immortal Iron Maiden Kampfar Krisiun Mayhem Morbid Angel Motörhead Nile Slayer Testament Windir Da er det beregna i studioskiver og offisielle liveplater. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Headcleaver: Hvis diskografien for Iron Maiden på Wikipedia utelukker de albumene du her snakker om, bryter det da med Wikipedias urokkelige regel om objektivitet og nøytralitet. Hvis ja: Har du da en komplett, offisiell diskografi av Iron Maiden? Hvis nei: Kan du gå inn på Wikipedia og fjerne de albumene du mener ikke hører til i diskografien, uten at noen med rett kan komme og re-redigere dem inn igjen? Hvis ja på begge: Dette sier du på trass Hvis nei på begge: Du tar feil Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Har vel alle platene til: REM Queen Kaiser Chiefs Franz Ferdinand Röyksopp Coldplay Arctic Monkeys Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hvis ja på begge: Dette sier du på trass 5674553[/snapback] Ja, selvfølgelig Trodde du forsto det for lenge siden jeg edit: Men som sagt hva jeg ser på som Maiden og hva du ser på som Maiden er to forsjellige ting. Jeg vet jeg ikke har komplett diskografi av bandet gjennom alle tider, med forsjellige medlemmer inn og ut, men jeg har alle skivene fra det Maiden som jeg liker og ser på som Iron Maiden. I mine øyne er ikke Maiden, Maiden uten Dickinson. Endret 27. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå