KimNK Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kva band har du alle platene av? Her snakker vi sjølvsagt kjøpte plater, til dei grader det er mulig å oppdrive. Om du mangler ei skjelden demoskive fra '88 så gjer ikkje det så veeldig mykje liksom. Om bandet kun har gitt ut 1 eller 2 skiver er det lite vits i å føre opp òg. Hos meg begrenser det seg til: Opeth Dream Theater (I know, ung, dum og alt sånn ^^) Meshuggah Gorgoroth Windir Blood Red Throne Trur det var alt =/ So, gimme u'r favourites! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) -Rage against the machine (mangler noen live album tror jeg) -The smashing pumpkins - har ikke den siste samleplata...SAMLEPLATE?! (har derimot B-sides samlinga til Mellon Collie and the infinite sadness) -Garbage -Within Temptation (så snart posten klarer å levere den siste ) That's about it edit: whoops, glemte Gåte ja..hehe Endret 4. mars 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 `hmmm.. er ikke helt sikker men ; Wu Tang Clan Notorious B.I.G Looptroop Warlocks No Doubt sikkert en del fler, men jeg har null oversikt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Har alle album av SoaD, men det er bare 5 plater da Endret 23. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Skal vi se - Pink Floyd - Queens Of The Stoneage - El Caco - Dilated Peoples - Quasimoto - The Strokes - White Stripes Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hmm.. Jeg har absolutt alt av Deftones Hadde en gang alle KoRn platene, men siden de plutselig begynte å drite ut cd'er så gav jeg opp Har også alle platene til Miksha Ellers er cd-samlingen min litt redusert for tiden. Har desverre en søster som har stjålet mesteparten, lånt de vekk og aldri fått dem igjenn Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hm, er vel bare Dream Theater jeg har alt av. Opeth kommer ganske nære, mangler kun debuten. Har den som mp3, hvis det teller.. Kjøper litt variert, tenker ofte at jeg burde fylle ut hullene, men så kommer det noe annet jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Dream Theater Metallica Megadeth Rage Against The Machine CKY Turboneger Iron Maiden Nirvana Racer X Paul Gilbert Mr.Big Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 System Of A Down Helloween Lord Of The Rings OST Dei har eg på CD, har mange fleire, men dei er i form av mp3 på PCen. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Isglem Terje Isungset Tom Waits Marcus Miller U2 Beatles Bela Fleck and the Flecktones Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Metallica. Mangler bare 1987-utgivelsen av Garage Days-revisisted. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har ganske mange komplette samlinger av obskure band fra 70 tallet, men det er jo ofte bare snakk om 2 til 5 skiver pr gruppe. Av større grupper er det vel Eloy, Led Zeppelin og Jethro Tull (95%) som bør nevnes. Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har alle Infected Mushroom-skivene. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Opeth Tool A Perfect Circle Metallica Rage Against The Machine Det er vel det... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 - Metallica - SOAD - Pink Floyd - Roger Waters - Enigma - Santana Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Har alle platene til Dream Theater , med unntak av én liveplate. (Ser bort fra demoen, singlene og bootlegs), Mr.Bungle og Kula Shaker. Endret 24. februar 2006 av Lungemannen Lenke til kommentar
intheass Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Red Hot Chili Peppers Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Om det teller så har jeg alle albumene Pink Floyd har gitt ut på LP i førsteopplag. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 - Immortal - Atheist - Bathory - Blood Red Throne - Death - Cynic () - Dying Fetus - Emperor - Grimfist - Isis - Iniquity - Meshuggah - Nile - Opeth - Tool (inkludert Salvial) - Slayer Puh, det var mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå