Kattekok Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Noen andre med evo n600c om opplever susing fra høytallerne? Sånn standard høytallersusing som pleier å komme når volumet står veldig høyt. Holder på slikt uavhengig av operativsystem og selv om volumet er stilt helt i bunn. Stopper riktignok når man plugger til hodetelefoner eller noe, men det er ingen løsning på problemet. Er dette en feil med alle n600c, eller bare min? [ Denne Melding var redigert av: Kattekok på 2002-09-20 12:34 ] Lenke til kommentar
owemkvi Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hadde også en evo n600c med samme problemet. Hvis man kobler til hodetelefoner eller går inn i enhetsbehandlingen på maskinen og stopper lydkortet forsvinner susingen... Veit ikke hva det var men det kunne til en grad være ganske irriterende. -owemkvi- Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 vært i kontakt med compaq, så får se hva som skjer. de mente det kunne vært spenning e.l, og foreslo å lade den opp med en ny strømadapter og greier. jaja, får se, virker ikke det, kan dem få bytte hele innmaten ;P Lenke til kommentar
owemkvi Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg tror at lydkortet fanger opp "støyen fra cpu-vifta i pc'en. En vifte genererer jo statisk og elktrisk støy. -owemkvi- Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 mm, godt mulig. uansett så skal det ikke være slik, så compaq kan få rette opp i det her. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 min evo n600 har det og... Lenke til kommentar
Angelou Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 hehe.. virker som en design feil.. noen som har en n600 UTEN slik sus ? Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 joda, det finnes det :smile: iallefall er det folk med n600c som påstår at den ikke suser :smile: compaq hadde ikke hørt om problemet før, så får se hva som skjer. jeje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå