donrosa Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Denne PCen er jeg ganske sikker på at jeg skal ha... Dette skal fortsatt være, som på andre av mine forslag, en spillPC... Passer disse delene bra sammen\til en bra spillPC? AMD Athlon 64 4000+ 2.4 Ghz BOXED Prosessor Plextor DVD-brenner PX-755A/T3 Retail DVD Western Digital Raptor 36GB S-ATA Harddisk 1 OCZ 2048MB Dual Channel Performance RAM DFI Lanparty NF4 SLI-D hovedkort Hovedkort Videoseven 19" Wide LCD L19WA sort/sølv Skjerm Viking Miditower Sort m/400W PSU Kabinett og PSU Western Digital 320GB S-ATA Harddisk 2 Hightech Excalibur Radeon X1900XT 512MB Skjermkort Endret 23. februar 2006 av donrosa Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Du vil så absolutt vurdere å bruke mer penger på PSU. en 400W PSU som kommer MED ett kabinett til under 500kr kan jeg aldri tenke at vil kunne fø det oppsettet med stabil strøm. Lenke til kommentar
donrosa Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) nei, kanskje ikke... men generelt sett vil 450 w være nok? For eksempel dette fra OCZ? Endret 23. februar 2006 av donrosa Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jepp vil tro det Du ser det som oftest på prisen(og vekten) om de er gode Lenke til kommentar
donrosa Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 resten av oppsettet, da? bra? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg ville personlig vurdert en dual core CPU hvis jeg kjøpte ett såpass high end system i dag...en X2 4200 kanskje, utrolig mye mer kraft for penga, selv om den kanskje er noen prosent treigere i spill akkurat nå (så vil den blåse en singlecore av banen når dual core spillene kommer...og det er ikke så lenge til).. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det virkelig ingen som legger merke til at det er SLI hovedkort og ATI skjermkort? Kjøp heller et annet DFI kort uten SLI (tror de er minst like gode) da sparer du noen kroner. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjøp i så fall Opteron 150 i stedet for 4000+. De prosessorene er både bedre og billigere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det virkelig ingen som legger merke til at det er SLI hovedkort og ATI skjermkort? Kjøp heller et annet DFI kort uten SLI (tror de er minst like gode) da sparer du noen kroner. 5655139[/snapback] Joda, men jeg vet ingenting om fremtidsplanene hans Skjermkort bytter jo mange titt og ofte.. nForce4 Ultra-D er ett likegodt valg, du får fremdeles 2 16xPCI-E slots (dog bare halv hastighet på den ene slotten hvis du bruker begge), så har du fremdels 2 skjermkortslots... men det spørs om ikke de 200kr ekstra er verd det for å holde utvidelsesmulighetene åpne 100% Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjøp heller ASUS A8R-MVP Crossfire hovedkortet. Dette er om mulig et av de mest klokkevennlige hovedkortene en får kjøpt, og det knuser DFI sitt CFX200 Crossfire (?) på hva overklokking ala pris angår (det klokker altså høyere og er billigere). Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Du vil vel ikke ha etterslep, det kan du kanskje få med den skjermen da.(på litt tyngre spill) Forslag til bedre skjermer til nesten samme pris. DENNE 4 m/s i stedet for 8. Får du råd kan du jo ta DENNE da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå