Axes Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Hva er problemet mitt? Jeg spiser og spiser, men blir ikke mett. Jeg føler meg sulten hele tiden igrunn. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Sånn var jeg for en stund siden og, et par måneder. Iløpet av den tiden har jeg vokst en del, tror kanskje jeg var i en "vokseperiode". Vet ikke hvor gammel du er, kanskje du også er i det? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 I dag er jeg veldig tilfreds. Jeg er for en gangs skyld helt uthvilt og har masse energi. Jeg har mye å glede meg over for tiden, og selvbildet mitt har gått opp ett hakk i det siste, etter en periode langt nede. I dag synes jeg at livet er bare herlig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Nettopp hatt kjæresten på besøk. Kjempe fin dag , men savner han allerede.. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Ensom og små full, ja ja full gass i morra igjen trene og jobbe Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Føler smerte over hele kroppen Hadde gym på fredag uten noen spesiell uttøying. Og når jeg ler så får jeg vondt i magen. Hvordan blir jeg kvitt smerten Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Tren deg varm igjen...deretter tøy ut skikkelig. Det funker for meg i vertfall Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 I feel blue. :----/// Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 I feel blue. :----/// 6013384[/snapback] Why... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 I feel blue. :----/// 6013384[/snapback] Legg deg ned på sofaen/i senga og sov. Så tar du en joggetur i morgen, samtidig som du hører på Yeah Yeah Yeahs. Fantastisk vil du føle deg da! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Føler meg innesperret i et miserabelt liv, hvor jeg sliter med å komme meg igjennom skolehverdagen og ikke ser noen fremtid... Har lyst til å flytte ut, men blir knust av tankene om ansvar og regninger... Føler at de ekte kameratene blir færre og færre, samt at heller halvkamerater ser på meg som en dukke, til å erte og gjøre narr av. Og selv om jeg misliker det, våger jeg ikke si noe, i frykt av at de vil gjøre mer narr eller bli skremt bort, og unngå meg. Alle jenter som gir meg det minste signal om at de bryr seg, føler jeg, omtrent, imidlertidig en slags forelskelse i, selv om jeg vet at jeg ikke er forelsket i dem, bare ensom. Og henne jeg har følt for hele skoleåret, skal nå flytte til andre siden av landet.. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Da kan det vel bare gå en vei da. Se noe Family Guy eller The Simpsons. Det får alltid meg i godt humør. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Sånn var jeg for en stund siden og, et par måneder. Iløpet av den tiden har jeg vokst en del, tror kanskje jeg var i en "vokseperiode". Vet ikke hvor gammel du er, kanskje du også er i det? 6012832[/snapback] Jeg er 16, aner ikke. Kanskje det Lenke til kommentar
veos Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har veldig vondt i halsen, men dette ordner seg nok senere i kveld, når jeg får noe sterk veske ned gjennom den! Ellers har jeg det i grunn kjempefint. Utrolig flott vær i Ålesund, og kontoen min er full etter at jeg fikk lønn! Akkurat nå mangler jeg bare mopeden min som ble stjålet forrige helg. Fysja. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 jeg føler etterdønninger av intense smerter ett visst sted etter en særdeles velrettet tennisball Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 jeg føler at jeg kunne ha knust et eller annet.. mobil er alerede knust Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 jeg føler etterdønninger av intense smerter ett visst sted etter en særdeles velrettet tennisball 6015938[/snapback] *poke in the groin* var det her den traff? serriøst, føler med deg. det er trolig en av de verste følelsene jeg vet om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå