Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Følelser, del dem! - Hvordan føler du deg?

TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg innesperret i et miserabelt liv, hvor jeg sliter med å komme meg igjennom skolehverdagen og ikke ser noen fremtid... Har lyst til å flytte ut, men blir knust av tankene om ansvar og regninger...

Føler at de ekte kameratene blir færre og færre, samt at heller halvkamerater ser på meg som en dukke, til å erte og gjøre narr av. Og selv om jeg misliker det, våger jeg ikke si noe, i frykt av at de vil gjøre mer narr eller bli skremt bort, og unngå meg.

Alle jenter som gir meg det minste signal om at de bryr seg, føler jeg, omtrent, imidlertidig en slags forelskelse i, selv om jeg vet at jeg ikke er forelsket i dem, bare ensom. Og henne jeg har følt for hele skoleåret, skal nå flytte til andre siden av landet.. :(

Lenke til kommentar
Sånn var jeg for en stund siden og, et par måneder.

Iløpet av den tiden har jeg vokst en del, tror kanskje jeg var i en "vokseperiode".

Vet ikke hvor gammel du er, kanskje du også er i det?

6012832[/snapback]

Jeg er 16, aner ikke. Kanskje det
Lenke til kommentar

Jeg har veldig vondt i halsen, men dette ordner seg nok senere i kveld, når jeg får noe sterk veske ned gjennom den! ;)

Ellers har jeg det i grunn kjempefint. Utrolig flott vær i Ålesund, og kontoen min er full etter at jeg fikk lønn! Akkurat nå mangler jeg bare mopeden min som ble stjålet forrige helg. Fysja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...