Gå til innhold

Følelser, del dem! - Hvordan føler du deg?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å tenke på hvordan du ser ut kontra å tenke rent matematisk på hvor mange kilo du har lagt på deg? Førstnevnte som teller, og tipper du skorer høyt der. ;)

5699485[/snapback]

Joda, jeg synes jeg er pen i ansiktet i dag, så det kunne jo helt klart vært verre. Er bare ekkelt å se at vekten forandrer seg to kilo på fem dager. Død over badevekter :)

Lenke til kommentar
Jeg er i lykkerus. Har fortalt dama for første gang at jeg elsker henne og hun sa hun elsker meg og. Skikkelig deilig følelse :love:

5678175[/snapback]

Hvordan vet du at du elsker henne?

..og gratulerer ! :!:

5680508[/snapback]

Jeg bare vet det. Kan ikke forklare det. Jeg tenker på henne hele tiden og blir i bedre humør bare jeg hører stemmen hennes. Det er på en måte mer enn bare forelskelse. Ganske fint egentlig :)

Lenke til kommentar

Sånn, i det siste har jeg følt meg veldig bra. Kanskje mest på grunn av ferien, men også på grunn av venner og kjente. :)

, er jeg trøtt. Har ikke sovet siden 10:00 fredag morgen.

Lurer på å legge meg. Men, designer en side, og det er gøy.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Jeg har hatt noe som kan klassifiseres som verdens absolutt dårligste dag jeg. Fyfaen.. Hadde jeg vært svakere til sinds hadde jeg skutt meg for et par timer siden. Det her var ille!

 

edit:

Eller, jeg overdrev kanskje bittelittegranne. Ganske mye faktisk. Okey, det har vært en lusen dag, men ikke av det ekstreme

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...