applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg føler meg feit, gikk opp to kilo mens vi var i Barcelona. Tips til å ikke føle seg feit lenger utenom det helt åpenbare? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Gå en tur ut, så føler du deg litt sunn. Eller prøv klær i en størrelse større en du passer inn i. Og så kan du glede deg over at du egentlig ser veldig bra ut Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hva med å tenke på hvordan du ser ut kontra å tenke rent matematisk på hvor mange kilo du har lagt på deg? Førstnevnte som teller, og tipper du skorer høyt der. Endret 4. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hva med å tenke på hvordan du ser ut kontra å tenke rent matematisk på hvor mange kilo du har lagt på deg? Førstnevnte som teller, og tipper du skorer høyt der. 5699485[/snapback] Joda, jeg synes jeg er pen i ansiktet i dag, så det kunne jo helt klart vært verre. Er bare ekkelt å se at vekten forandrer seg to kilo på fem dager. Død over badevekter Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Vekten forandrer seg noen kilo hver dag i begge retninger uansett... Altså, 2 kilo er jo ingenting. btw: Brenn badevekten din. Endret 4. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg er i lykkerus. Har fortalt dama for første gang at jeg elsker henne og hun sa hun elsker meg og. Skikkelig deilig følelse 5678175[/snapback] Hvordan vet du at du elsker henne? ..og gratulerer ! :!: 5680508[/snapback] Jeg bare vet det. Kan ikke forklare det. Jeg tenker på henne hele tiden og blir i bedre humør bare jeg hører stemmen hennes. Det er på en måte mer enn bare forelskelse. Ganske fint egentlig Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Nice, headcleaver. Er fortsatt syk, jeg. What a vinterferie! *trøste meg med det nye Above & Beyond-albumet* Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Føler meg litt bedre de siste dagene enn jeg har gjort i det siste. Innsett at jeg tross alt ikke har det så aller værst. Har fått tankene i riktig retning. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg føler meg feit, gikk opp to kilo mens vi var i Barcelona. Tips til å ikke føle seg feit lenger utenom det helt åpenbare? 5699324[/snapback] verv deg til militæret, bli med på mestringssøvelse, mist 10+ kilo. hurra! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) verv deg til militæret, bli med på mestringssøvelse, mist 10+ kilo. hurra! 5700782[/snapback] 38 kg? Tror ikke jeg vil veie det akkurat, blir litt for mye bein etter min smak. Endret 4. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 verv deg til militæret, bli med på mestringssøvelse, mist 10+ kilo. hurra! 5700782[/snapback] 38 kg? Tror ikke jeg vil veie det akkurat, blir litt for mye bein etter min smak. 5700958[/snapback] Bone-sex ftw Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bone-sex ftw 5701372[/snapback] Ikke noe er som hoftebena på gutten som kjører inn i dine ... gniss gniss Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Legg på deg mer kvinne! seriøst! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Sånn, i det siste har jeg følt meg veldig bra. Kanskje mest på grunn av ferien, men også på grunn av venner og kjente. Nå, er jeg trøtt. Har ikke sovet siden 10:00 fredag morgen. Lurer på å legge meg. Men, designer en side, og det er gøy. Endret 4. mars 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) ER sur!! Jævla snø og kaldt vær ødelegger alt! ALT! Endret 4. mars 2006 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 ER sur!! Jævla snø og kaldt vær ødelegger alt! ALT! 5701886[/snapback] ENIG. Hater tunge jakker, hater å ikke få gå i fine t-skjorter, shorts, skjørt og deilige og diggbare sko. Bor i riktig land med feil vær Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg har hatt noe som kan klassifiseres som verdens absolutt dårligste dag jeg. Fyfaen.. Hadde jeg vært svakere til sinds hadde jeg skutt meg for et par timer siden. Det her var ille! edit: Eller, jeg overdrev kanskje bittelittegranne. Ganske mye faktisk. Okey, det har vært en lusen dag, men ikke av det ekstreme Endret 5. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg føler meg kald. Har vært på lang aketur i -12 i dag Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg er absolutt ikke happy. Kaldt ute, snøfaen overallt og midtsemesterprøve i morgen. Og er jeg godt nok forbredt? Neida.... Bra det snart er helg igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå