DE1 Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg føler meg sulten. Jeg føler meg litt trist Jeg føler meg sliten - Også litt glad i da! (Ble kanskje bare humøret mitt det) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Møtte ei jente forrige torsdag og vi hadde det kjempebra sammen, og vi avtalte nettopp hun kommer igjen nå på torsdag. Føler meg på topp Endret 28. februar 2006 av lperik Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Småtrøtt Sliten Tiltakslaus Jævlig irritert. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Småtrist. Har vært en del med en gutt jeg har likt, vi har hatt det kjempebra, kyssa litt og slikt, så vil han ikke ha noe forhold, ettersom det ikke er så lenge siden han gjorde det slutt med eks-kjæresten. Jeg har forresten en stor fremføring på skolen i morgen. Og med min presentasjonsangst, i tillegg til at jeg har helt glemt av oppgaven og ikke gjort noe, vet jeg hvordan det går. Må nok være hjemme og slappe av i stedet. Har kjekke lærere, så da får jeg utsettelse til neste engelsktime, altså tirsdag neste uke! Lenke til kommentar
BorN Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) forelsket Happy småtrøtt sliten i beina (rent snowboard) Endret 29. april 2006 av BorN Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Har det fint.. Ferie og chilling Bare gruer meg til skolen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 ...og plutselig ikkje jævlig irritert lenger. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg føler at tilværelsen er forjeves. 5681155[/snapback] Er det en følelse, eller en livsyn? Usikker jeg. Uansett, det føles nok litt trist men for å se det mer på den lyse siden: det betyr at du likegreit kan bare gjøre det beste ut av livet og nyyyte det. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg føler at tilværelsen er forjeves. 5681155[/snapback] Er det en følelse, eller en livsyn? Usikker jeg. Uansett, det føles nok litt trist men for å se det mer på den lyse siden: det betyr at du likegreit kan bare gjøre det beste ut av livet og nyyyte det. 5681327[/snapback] Det kan være begge deler, men for meg er det en følelse ATM. For håpe det ikke utvikler seg til et livsyn. Men ja, prøver å nyte livet, men det er lettere sagt enn gjort. Noen ting er litt sent å forandre på nå desverre. *Bestemme seg for å prøve hardere å nyte livet.* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Føler meg som en tøffel. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 akkurat nå føler jeg meg småtrøtt, litt småbrisen, og litt deppa (som vanlig på denne tida av døgnet Lenke til kommentar
Seether Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Snakket med kjæresten min på tlf 2 ganger i dag. Det var kjempe deilig å høre stemmen hans ! så nå føler jeg meg utrolig bra Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg føler meg mett..... Spist ALT for mye Lenke til kommentar
Seether Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg føler meg mett..... Spist ALT for mye 5681748[/snapback] Føler meg sjalu. Ka spiser du? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Føler meg sjalu. 5681753[/snapback] Skjedd noe? EDIT: Føleleser akkurat nå: Trøtt (pleier å stå opp rundt 14.00 til vanlig) Mett Røyksugen Småkåt Endret 1. mars 2006 av lperik Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg føler meg totalt utslitt, flådd for energi. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg føler meg hjelpesløs. Den helvettes bilen min har tatt alt av energi. Vinduet har gått til helvette på førersiden, så det har bare falt ned i døra, og jeg får det ikke opp. Så jeg må kjøpe ny dør, noe som koster 500. 500 jeg kunne ha spart meg. Så må jeg kanskje kjøpe ny bakdør pga en helvettes bulk der.. 1000 totalt. 1000 kroner, på en bil jeg betalte 3000 for. Så kommer årsavgifta på 3000 kr, og forsikring osv. Jeg føler meg totalt hjelpesløs, hvordan skal jeg få betalt dette? OMG. :o Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Føler meg sjalu. 5681753[/snapback] Skjedd noe? 5682177[/snapback] Tromsø har tatt typen min Men våknet i dag av at eg fikk en melding: Glad i deg =) meg= Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Er småtrøtt og slapp. Skulle trene før jeg skal på arbeid, men orker rett og slett ikke. Så da blir det MacGyver og en halvliter cola på meg, gitt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 http://www.ba.no/nyheter/article1979186.ece når jeg leste dette vart jeg så inni mari sint! fytti rakkeren, jeg kunne drept fyren, og fått katten min til å klort hol på pungen hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå