Gå til innhold

Følelser, del dem! - Hvordan føler du deg?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Småtrist.

Har vært en del med en gutt jeg har likt, vi har hatt det kjempebra, kyssa litt og slikt, så vil han ikke ha noe forhold, ettersom det ikke er så lenge siden han gjorde det slutt med eks-kjæresten.

 

Jeg har forresten en stor fremføring på skolen i morgen. Og med min presentasjonsangst, i tillegg til at jeg har helt glemt av oppgaven og ikke gjort noe, vet jeg hvordan det går. Må nok være hjemme og slappe av i stedet. Har kjekke lærere, så da får jeg utsettelse til neste engelsktime, altså tirsdag neste uke! ;)

Lenke til kommentar
Jeg føler at tilværelsen er forjeves.

5681155[/snapback]

Er det en følelse, eller en livsyn? Usikker jeg.

 

Uansett, det føles nok litt trist men for å se det mer på den lyse siden: det betyr at du likegreit kan bare gjøre det beste ut av livet og nyyyte det. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg føler at tilværelsen er forjeves.

5681155[/snapback]

Er det en følelse, eller en livsyn? Usikker jeg.

 

Uansett, det føles nok litt trist men for å se det mer på den lyse siden: det betyr at du likegreit kan bare gjøre det beste ut av livet og nyyyte det. :wee:

5681327[/snapback]

Det kan være begge deler, men for meg er det en følelse ATM. For håpe det ikke utvikler seg til et livsyn. :p

 

Men ja, prøver å nyte livet, men det er lettere sagt enn gjort. :( Noen ting er litt sent å forandre på nå desverre.

 

*Bestemme seg for å prøve hardere å nyte livet.* :)

Lenke til kommentar

Jeg føler meg hjelpesløs. Den helvettes bilen min har tatt alt av energi.

 

Vinduet har gått til helvette på førersiden, så det har bare falt ned i døra, og jeg får det ikke opp. Så jeg må kjøpe ny dør, noe som koster 500. 500 jeg kunne ha spart meg. Så må jeg kanskje kjøpe ny bakdør pga en helvettes bulk der.. 1000 totalt. 1000 kroner, på en bil jeg betalte 3000 for. Så kommer årsavgifta på 3000 kr, og forsikring osv. Jeg føler meg totalt hjelpesløs, hvordan skal jeg få betalt dette? OMG. :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...