Gå til innhold

Følelser, del dem! - Hvordan føler du deg?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliten etter jobb, lykkelig for å være ferdig. :)

 

Edit:

Jeg er litt oppgitt etter å ha ringt til alle fotografene i bergen uten å ha fått meg praksisplass. =/

Dessuten er jeg sint på meg selv for å ha utsett det så sent, hadde jeg gjort det mye tidliger hadde jeg garantert fått plass. *hrrr*

Det er leit. :(

Jeg er føler meg forresten lettet over ha kommet over et par fotografer som har muligeten åpen for at jeg skal kunne ha praksis oss dem i bergen! :)

5660825[/snapback]

Det var flott! :D

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Jeg er litt engstelig egentlig. Jeg skal ha 18-års dag i dag, og jeg får derfor noen pils av min far. Min mor derimot er veldig strict på området å servere mindreårige. Jeg skal jo ikke servere dem, men lurer på hva hun sier når de kommer med en kasse pils. :roll: Dafür; Engstelig. :p

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

Jeg er litt sur fordi typen har sagt ja til at vi skal bli med på en fest på Oslo Plaza nå i siste liten, og jeg har null drikke og må derfor ta til takke med å drikke Martini. Dessuten koster det 200 kroner og ikke gidder han spandere heller, så har litt blandede følelser om jeg vil dra eller ikke (ikke det at jeg har noe valg, han har jo allerede bestemt for meg og sagt ja for oss begge). :mad:

Lenke til kommentar

Føler meg ikke særlig bra, er trist og deppa om dagen..blir derfor rastløs og vet ikke helt hva jeg skal gjøre..Ingen ting som har mening lenger..Stort tomrom inni meg..

 

Men på den annen side har jeg litt blandede følelser også iom at jeg drar på ferie til Florida snart..men de triste følelsene tar litt mye plass så jeg gleder meg desverre ikke sååå mye til ferien som jeg skulle ønske jeg ville gjort.. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...