Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Glad, og skjelver litt etter noe halo2 spilling, ble ikke så mye eing i dag. Men jeg lå nå likt med det som hadde flest kill , og litt mer hele tiden. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Sliten etter jobb, lykkelig for å være ferdig. Edit: Jeg er litt oppgitt etter å ha ringt til alle fotografene i bergen uten å ha fått meg praksisplass. =/Dessuten er jeg sint på meg selv for å ha utsett det så sent, hadde jeg gjort det mye tidliger hadde jeg garantert fått plass. *hrrr* Det er leit. Jeg er føler meg forresten lettet over ha kommet over et par fotografer som har muligeten åpen for at jeg skal kunne ha praksis oss dem i bergen! 5660825[/snapback] Det var flott! Endret 25. februar 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg er litt engstelig egentlig. Jeg skal ha 18-års dag i dag, og jeg får derfor noen pils av min far. Min mor derimot er veldig strict på området å servere mindreårige. Jeg skal jo ikke servere dem, men lurer på hva hun sier når de kommer med en kasse pils. Dafür; Engstelig. Endret 25. februar 2006 av Deathie Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Bare av nyskjerrighet: Skal foreldrene dine være hjemme mens du feirer 18-årsdagen din? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 I dag føler jeg meg bare sliten. Bært møbler og skit hele dagen... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg er litt sur fordi typen har sagt ja til at vi skal bli med på en fest på Oslo Plaza nå i siste liten, og jeg har null drikke og må derfor ta til takke med å drikke Martini. Dessuten koster det 200 kroner og ikke gidder han spandere heller, så har litt blandede følelser om jeg vil dra eller ikke (ikke det at jeg har noe valg, han har jo allerede bestemt for meg og sagt ja for oss begge). Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg føler meg skikkelig gira. Og klar for å føle litt hat og sinne Men der jeg skal i kveld blir det nok bare pop musikk Får vel bare begynne å diskutere litt politikk med folk, så kommer nok alt ut Endret 25. februar 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Skal jeg dele følelser? JEG HAR DET HELT JÆVELIG BACK OFF. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Føler meg ikke særlig bra, er trist og deppa om dagen..blir derfor rastløs og vet ikke helt hva jeg skal gjøre..Ingen ting som har mening lenger..Stort tomrom inni meg.. Men på den annen side har jeg litt blandede følelser også iom at jeg drar på ferie til Florida snart..men de triste følelsene tar litt mye plass så jeg gleder meg desverre ikke sååå mye til ferien som jeg skulle ønske jeg ville gjort.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Akkurat nå er jeg fortvilet og overlykkelig om hverandre jeg. Pluss litt sint, men det er Grimfist sin skyld Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg er lei meg for jeg hadde funnet en jente som jeg hadde god tro på. Snakket mye med henne i det siste. Så var vi på en fest der det endte med at vi satt å koste på hverandre men så gjikk jeg en tur for å ta en røyk å når jeg kom tilbake ville hun ikke kose mer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg er i lykkerus. Har fortalt dama for første gang at jeg elsker henne og hun sa hun elsker meg og. Skikkelig deilig følelse Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 I'm in love Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Skal jeg dele følelser? JEG HAR DET HELT JÆVELIG BACK OFF. 5664731[/snapback] Saft suse! Puberteten kan være jævlig vennen min *trøste* Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg er i lykkerus. Har fortalt dama for første gang at jeg elsker henne og hun sa hun elsker meg og. Skikkelig deilig følelse 5678175[/snapback] Hvordan vet du at du elsker henne? ..og gratulerer ! :!: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg er glad idag. Fikk tilbake en spanskprøve på skolen. Jeg hadde ikke fått forberedt meg til den prøven av flere grunner. Bl.a. siden bøkene lå igjen på skolen. Jeg trodde det hadde gått forferdelig dårlig på den, men da jeg fikk den tilbake idag sto karakteren 5/6 skrevet på den med rødt blekk. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Forelsket, drita og sliten kanke blir bedre Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Nå føler jeg meg syk. Tror jeg har feber. Windir og forum får meg i alle fall til å føle meg litt bedre. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg føler at tilværelsen er forjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå