Gå til innhold

Følelser, del dem! - Hvordan føler du deg?


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg tilater negative følelser så ber jeg om at du holder deg innenfor retningslinjene slik at tråden ikke blir stengt.

 

EDIT: Vurderer å drite i klubbgreiene, be en mod om å ta vekk alle inlegg som ikke inneholder følelser og gjøre dette til en genereltt følelsetråd. (Deppetråden blir liksom så begrenset, den burde forøvrig skifte navn til "Depptråden - la oss løse problemer!" da den er mye fokusert på det. Noe som er bra.)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg er sjuk og lettere forbanna på x'n.. Fordi hu bevisst prøver og svekke mitt nåværende forhold :mad:

 

Sier ting som lissom skal få meg over til hu igjen, snakker dritt om meg bak ryggen min, snakker dritt om min nåværende kjæreste.. Er generelt FALSK hele tiden :thumbdown:

 

Så, er vel følelser dette også? :p

Lenke til kommentar
Eg e litt oppgitt over alle klubb trådene. Ble for mye nytt på en gang her. Liker ikke så mange forandringen på en gang :ohmy:

Så du skrev at de andre trådene var ekskluderende, vel det er ikke denne, så du kan bli med. Men strengt tatt vurderer jeg å close ned klubbkonseptet rundt denne.

Lenke til kommentar

Akkurat nå: Trøtt men har ikke lyst til å legge meg, vil liksom ha mer morro før jeg legger meg :hmm:

 

Daglig: Verken blid eller trist egentlig, bare sånn midt imellom. Alltid noe å bekymre seg for, alltid mye å gjøre men også en del morro og kos. Konklusjon: veldig gjennomsnittlig og vanlig humør for denne tiden av året.

 

Gleder meg til sommeren :w00t:

Lenke til kommentar
Jah TLZ dropp klubbkonseptet. Ellers er det jo en fin tråd :thumbup:

Done.

 

PS: Fortell om følelsene deres, ikke andre ting. Dvs. fortell gjerne om ting som er knyttet til følelsene, men ikke andre ting. Dette er ikke SO4.

 

Oh, etter å ha hørt på hardrock, har jeg fått en kul følelse. Føler meg helt fint nå :D Musikken hjelper av og til.

5656555[/snapback]

Musikk er fantastisk, rett og slett! :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Nå er jeg svært deppet etter at klubben ble fjernet. Jeg er med andre ord ikke "nestleder" lenger. Trist, men sant; dere har ødelagt dagen min. :whistle:

5658733[/snapback]

Denne tråden skal man dele autentiske følelser, ikke tull og vås. :p

Dessuten, du har forsatt æren for å være med på å starte denne fantastiske tråden!

 

Jeg er litt oppgitt etter å ha ringt til alle fotografene i bergen uten å ha fått meg praksisplass. =/

Dessuten er jeg sint på meg selv for å ha utsett det så sent, hadde jeg gjort det mye tidliger hadde jeg garantert fått plass. *hrrr*

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

nå føler meg meg glad,spent og nervøs på en gang...

har kjempelyst til å dra på Iron Maiden konsert i november, billettsalget starter i morra, men jeg har ikke kredittkort til å betale med...

er ingen av vennene mine som liker Iron Maiden, så jeg vet ikke hvem jeg kan dra med heller.

og denne konserten er for alle :dribble:

 

jeg vil dra :cry:

 

EDIT: nå føler jeg sinne...

mamma sa at en over 18 må være med...

 

ingen her som tilfeldighvis skal dit :p

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
nå føler meg meg glad,spent og nervøs på en gang...

har kjempelyst til å dra på Iron Maiden konsert i november, billettsalget starter i morra, men jeg har ikke kredittkort til å betale med...

er ingen av vennene mine som liker Iron Maiden, så jeg vet ikke hvem jeg kan dra med heller.

En MÅ ikke digge et band for å dra på konsert, særlig ikke det bandet der. Det har rykte på seg for å være et helt utrolig fantastisk liveband. Et god konsert kan hvem som helst like. Jeg og en gjeng i klassen skal faktisk på den konserten i november, var ikke så mange som hørte på dem men vi skal alikevel. God konsert er alltid gøy.

 

Overtal vennene dine, Maiden er metall, men ikke for hardt. Jeg kjenner ei som vanligvis hører på ting som Vassengtutane og den slags som digger dem(og forøvrig ikke liker det meste annet av metall) så det burde gå.

 

Jeg er føler meg forresten lettet over ha kommet over et par fotografer som har muligeten åpen for at jeg skal kunne ha praksis oss dem i bergen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...